Hur låter det för en blockerad uppringare när de ringer?

Miao

Trådstartare
Jag kom att tänka på detta när jag blockade ett nummer igår. Om de blockerade numren ringer mig igen, hur låter det då för dem? Kommer de bara inte fram, eller säger en röst något ex att numret inte är tillgängligt?

Nån som vet :)? Gäller en Iphone om det gör någon skillnad.
 
Jag har en person blockad, dock kan han fortfarande lämna meddelande i röstbrevlådan, antar att det inte går att få bort han även där också?
 
Jag har en person blockad, dock kan han fortfarande lämna meddelande i röstbrevlådan, antar att det inte går att få bort han även där också?

Men dit ska han inte komma? Blockerade uppringare kommer inte till röstbrevlådan, de kommer bara till upptagettonen hela tiden. Har du en inställning att röstbrevlådan går in vid upptaget?
 
Men dit ska han inte komma? Blockerade uppringare kommer inte till röstbrevlådan, de kommer bara till upptagettonen hela tiden. Har du en inställning att röstbrevlådan går in vid upptaget?

Jag vet inte? Vart kollar man det? Jag ser inte att han ringer, eller får några notisar om att han ringt, men helt plötsligt får jag ett 222 meddelande (utan att ha missade samtal alltså) från honom. Hade ju gärna viljat skippa den biten också, den måste ju tyvär lyssnas av då andra också lämnar meddelanden, går ju tack och lov att trycka bort och ta sig till nästa men är tröttsamt att ens veta att han försökt ringa igen...

Vet inte ens om jag har nån "vanlig" upptagen heller, ringer det nån när jag redan pratar så ser jag ju det på skärmen och kan välja att ta det samtalet eller låta det ringa. Jag kanske aldrig är upptagen? Förutom om man är blockad då? Röstbrevlådan kommer ju alla till i slutändan endå.
 

Liknande trådar

Tjatter Har senaste tiden blivit uppringd av nummer från Belgien. Svarar inte utan trycker bort det hela tiden, vilket gör att de ringer igen...
Svar
13
· Visningar
7 192
Senast: Otherside
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 436
Senast: kubikmeter
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Orkar inte skapa ngt anonymt konto. Jag är INTE akut självmordsbenägen så ingen behöver ringa polisen på mig. Mitt ex låter mig inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 232
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp