Hur man slut?

Piek

Trådstartare
Nu har jag och min pv kommit till det stadiet att det inte går längre. Känslorna är helt borta från min sida och av en speciell anledning kan jag kan inte se någon framtid alls för vårat förhållande.
Men grejen är den att vi bor tillsammans och har tre månaders uppsägningstid. Ingen av oss har råd att ha dubbla hyror och dessutom är det helt omöjligt att få tag på boende i den här byn innan maj (bor på säsongsort). Så även om jag gör slut nu så måste vi fortsätta bo tillsammans.
Så nu är då frågan hur avslutar jag det här på bästa sätt? Jag vill såra honom så lite som möjligt även om det självklart kommer att bli så...
 
Sv: Hur man slut?

Det är ingen av er som har föräldrar/kompisar att bo hos? Jag bodde ihop med mitt ex efter att vi gjort slut, det funkade inte bra alls och infekterade våran kompisrelation...
 
Sv: Hur man slut?

mina föräldrar bor 50 mil härifrån och hans pappa bor så att man måste ha bil för att ta sig dit vilket han inte har så föräldrar är tyvärr inget alternativ :/ och våra vänner bor så pass smått att iallafall inte jag skulle ha samvete att sova hos nån av dom i mer än ett par nätter även om de säkert skulle ställa upp :(
 
Sv: Hur man slut?

Usch, vilken jobbig situation. Det finns ingen möjlighet att bli inneboende hos någon? En kompis kompis kanske? Eller någon annan, kanske finns annonser om man letar?

Pepp-kram härifrån!


//r
 
Sv: Hur man slut?

Nej tyvärr så är det i princip omöjligt att få tag på nått boende här mellan december-maj, finns knappt någon ledig soffa nånstans :/ De flesta bor redan minst två st i små ettor... Helst hade jag velat velat säga att jag kommer flytta första maj och låta det hela rinna ut i sanden men det är ju inte schysst nånstans det heller :(
 
Sv: Hur man slut?

Jag tror ju att han innerst inne faktiskt vet hur jag känner, men det blir ju inte lättare för det tyvärr.
 
Sv: Hur man slut?

Jag gjorde som så att jag tog upp det när vi låg i sängen en kväll, hade funderat i veckor, säkert månader... jag sa "tycker du vi har haft det bra på sistone" och båda kom fram till att nej det har vi ju inte.
Det är dyngsvårt och jag grät som bara den, men det var ett bra beslut såhär i efterhand.

Skickar styrkekramar :love:
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 465
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 812
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 012
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag tror jag och min partner har en traumatisk bindning. Vi har träffats i flera år men kommer ingenstans vi pratar inte samma språk och...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 491
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp