Hur många dagar har era honor gått med kattungar?

A

adore

På lördag är det ca 63 dagar sedan hon parades men jag tycker att min hona är lite väl rastlös. Hon pratar mkt med oss, följer efter oss vart vi än går, bäddar hela tiden och slickar sej mer i rumpan.

Nu så biter hon sin dotter (som är 10 månader) i nackskinnet och försöker släpa runt henne. Sen slickar hon sin dotter HELA tiden. Ser lite kul ut när hon ska släpa runt henne :D

KAN DET VARA DAX SNART??

Kan inte se om hon "släppt ner" magen men det finns massor av mjölk i tuttarna och det har det funnits i några dagar.
Vill att det ska hända saker nu!! :bump: :bump:
 
Scilla gick 69 dagar med första ungen.Den var död. :cry:
Andra kullen hos mig,bla min blåa hona som jag har hemma nu,
gick hon 63 dagar.... :D
 
Min Skogis klämde ur sig sina på 63:e dagen.
Allt gick både fort och bra på en timma var det klart :)
 
Yoga gick 67 dygn. Du vet inte hur länge hon gått dom andra kullarna? Yogas mamma har alltid gått 67 dygn och Yoga likaså, så det verkar ärftligt :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Vildkattmamman doris fick åka till veterinären för ca två veckor sen och bli kastrerad, vilket inte var lätt men iväg kom hon och i rätt...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Buck
·
Katthälsa Hej! Jag ska adoptera en kattunge från ett jourhem. Bestämde mig för ett tag sedan för en liten kille.. Han är idag 9-10 v. Men i slutet...
Svar
16
· Visningar
3 227
Senast: Corax
·
Småbarn Dottern 2 år, har sedan hon föddes haft lätt för att kräkas det blev dock bättre när hon gick över till fast föda (jag var likadan som...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Apollo 13
·
Hundhälsa Jackie, ETT 1,5 år har börjat bete sig skumt.Hon löpte för två månader sen, allt ok, och nu.......i måndag natt började vakandet. Hon...
Svar
14
· Visningar
11 165
Senast: Harbor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp