Hur många flikar har du igång just nu?

Antal:

  • 1

    Röster: 18 9,0%
  • 2

    Röster: 19 9,5%
  • 3

    Röster: 12 6,0%
  • 4

    Röster: 11 5,5%
  • 5

    Röster: 17 8,5%
  • 6-10

    Röster: 30 14,9%
  • 11-29

    Röster: 41 20,4%
  • 30-49

    Röster: 19 9,5%
  • 50-100

    Röster: 29 14,4%
  • 101+

    Röster: 5 2,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    201

Nahar

Trådstartare
Jag brukar vilja ha så få flikar som möjligt. Just nu sitter jag dock med 28 och kan inte stänga någon av dem (utom möjligen den här). Hur ser det ut hos er?
 
Just nu fem. Det är ovanligt lite för att vara mig, har annars lätt 8-10 eller mer. :o
 
22 på mobilen och 5-6 på datorn. De i mobilen syns ju inte så de stör inte men försöker att hålla mig under 20. Några jag använder dagligen, buke, väder och några nyhetssidor och några inom aktuellt i livet-kategorin som skiftar beroende av vad som händer i livet.
 
6 stycken just nu bara för att jag nyss startat om datorn, normalt ligger jag runt 8-10 sedan börjar jag stänga ned.
 
:o:angel: Alltså, jag vet att jag har ett problem med detta ... 88 flikar på datorn (fördelat mellan firefox och chrome), så jag svarade 50-100.
Men om man ska räkna med mobilen också...! Där är det typ alltid max, så det är väl 97-99 flikar på internetappen :angel:

Edit: Ändrat till 101+ :bag:
Den nuvarande webbläsaren på datorn som jag skriver i just nu har 64 flikar så jag skulle ändå hamna i de översta lagren så lika bra att erkänna hela skiten :rofl:
 
Jag samlar på flikar.
Just nu har jag "13" flikar om jag kollar uppe i menyn på telefonen. Hade över 30 häromdan innan jag rensade/sorterade.

Dessa 13 flikar innehåller i sin tur underflikar. Så sammanlagt 87 flikar öppna.
Flik 1 innehåller tex 31st underflikar. :angel:

På datorn tror jag det är något bättre just nu. Men brukar ha fullt med flikar även där. Uppdelat på flera fönster och ibland även olika webbläsare.
Tur jag behöver starta om datorn ibland så jag kan börja om från 0...
 
För många. Chrome tar upp en jäkla massa minne när jag har 35+ flikar öppna. En av anledningarna till att jag har installerat mer RAM :angel:
 
På mobilen 62 just nu. Ofta börjar jag läsa om nåt, googlar, letar vidare och hittar massor jag vill läsa om ett visst ämne och sen hinner jag inte läsa allt just då så det blir kvar. Nu har jag t.ex. många flikar om Trettioåriga kriget och om hajar (:D).

På datorn blir det aldrig så många eftersom jag använder den till det jag ska och sen stänger ner.
 
Haha, där ser man. Jag trodde jag var extrem med 24 som jag hade nu, skönt att inte vara ensam om att ha en stökig webläsare/dator :)
 
1. Har sällan mer än 1 flik öppen. Kan hända nångång att jag har 2-3 flikar i några minuter men sen stänger jag dem.

Vad gör ni med alla flikar? Jag kollar det jag ska och sen stänger jag. Varje gång jag lämnar Buke exempelvis så stänger jag ner helt. Nästa gång öppnar jag webbläsaren, går in på Buke, läser, stänger ner Buke, stänger webbläsaren.
 

Liknande trådar

Mat Jag har fått en rejäl omgång nyplockade kantareller av min granne och skulle gärna vilja göra kantarellsoppa på dem. Alla recept jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 401
Senast: a1agnlju
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 736
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 487
Senast: MML
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 322
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp