Hur många flikar har du igång just nu?

Antal:

  • 1

    Röster: 18 9,0%
  • 2

    Röster: 19 9,5%
  • 3

    Röster: 12 6,0%
  • 4

    Röster: 11 5,5%
  • 5

    Röster: 17 8,5%
  • 6-10

    Röster: 30 14,9%
  • 11-29

    Röster: 41 20,4%
  • 30-49

    Röster: 19 9,5%
  • 50-100

    Röster: 29 14,4%
  • 101+

    Röster: 5 2,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    201
På datorn har jag uppe Buke och en Wikipedia-sida med en receptorkarta över neuroleptika och dess affinitet; jag ska kanske lägga till en ny antipsykotisk medicin med start fredag och försöker se vilken som hade kompletterat min aripiprazol till störst del. Vadå låta läkarna göra sitt arbete? :angel:
 
Såg plötsligt ett glatt ansikte istället för en siffra i övre högra hörnet:
Screenshot_20211215-205600.png

Stängde ett antal flikar en i taget och upptäckte att gränsen mellan siffra och ansikte går vid 99.
 
Ouff jag kände att den här tråden behövde en trigger warning för min del. Har folk inte hört om BOKMÄRKEN? :nailbiting::D

a1537eadc9601c8e6303cda671734fcb.png


Har också en meny på vänstersidan med lite mer specifika bokmärken. Samt en mapp där jag kan slänga in länkar som jag vill se/läsa "sen" eller "nån gång". Glömmer man så får det väl bli en överraskning tänker jag, då var det ändå inte så viktigt. Har aldrig mer än max 5 flikar igång åt gången om jag inte sitter och letar efter något specifikt/gör skolgrej, och då är det ju det skönaste som finns när man är klar och får stänga allt..
:D
 
På telefonen: nånstans mellan 30 och 40. Mycket "åh det här var intressant, det ska jag läsa mer om senare" /"åh det här var vettigt, det kan jag ha nytta av senare.".

På datorn runt 10 flikar, men där är nästan alla flikar nyttiga.

Bokmärker bara sånt som jag verkligen vill spara, aldrig forum och liknande.
 
Jag har 153 flikar i min telefon. Mycket trådar från forum som jag inte orkar leta upp igen som jag går in på och uppdaterar ibland. Och så många andra som bara förblivit öppna. Och en del ”Det här ska jag läsa sen”.
 
Jag kollade nu och just nu har jag 82 flikar pa datorn (vilket kanns mycket rimligt. Recept, monster, och annat bra att kanske ha sedan nagon gang) Telefon och Ipad ska vi inte prata om. Alls.😬

Ouff jag kände att den här tråden behövde en trigger warning för min del. Har folk inte hört om BOKMÄRKEN? :nailbiting::D

a1537eadc9601c8e6303cda671734fcb.png


Har också en meny på vänstersidan med lite mer specifika bokmärken. Samt en mapp där jag kan slänga in länkar som jag vill se/läsa "sen" eller "nån gång". Glömmer man så får det väl bli en överraskning tänker jag, då var det ändå inte så viktigt. Har aldrig mer än max 5 flikar igång åt gången om jag inte sitter och letar efter något specifikt/gör skolgrej, och då är det ju det skönaste som finns när man är klar och får stänga allt..
:D

Bara 5 flikar 😲🧐😶‍🌫️ Vi kan hjalpa dig sa att du hojer tolerancen ... aven om det kan ta ett tag innan du blir lika accomplished som sa manga andra har. 😇
 
Jag kollade nu och just nu har jag 82 flikar pa datorn (vilket kanns mycket rimligt. Recept, monster, och annat bra att kanske ha sedan nagon gang) Telefon och Ipad ska vi inte prata om. Alls.😬



Bara 5 flikar 😲🧐😶‍🌫️ Vi kan hjalpa dig sa att du hojer tolerancen ... aven om det kan ta ett tag innan du blir lika accomplished som sa manga andra har. 😇
Ja har noll flikar och noll bokmärken! Hah!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 663
Senast: Mabuse
·
Mat Jag har fått en rejäl omgång nyplockade kantareller av min granne och skulle gärna vilja göra kantarellsoppa på dem. Alla recept jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 432
Senast: a1agnlju
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 806
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp