Hur många flikar har du igång just nu?

Antal:

  • 1

    Röster: 18 9,0%
  • 2

    Röster: 19 9,5%
  • 3

    Röster: 12 6,0%
  • 4

    Röster: 11 5,5%
  • 5

    Röster: 17 8,5%
  • 6-10

    Röster: 30 14,9%
  • 11-29

    Röster: 41 20,4%
  • 30-49

    Röster: 19 9,5%
  • 50-100

    Röster: 29 14,4%
  • 101+

    Röster: 5 2,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    201
22 flikar på mobilen, varav ungefär 3-4 st har underflikar (ca 3-7 st i varje).
Har 6 sidor jag är inne på flera gånger om dagen (varav buke är en), resten är olika kom ihåg grejer som tex mönster, tyger, recept eller annat jag kommer glömma bort om jag lägger det som bokmärke. På datorn brukar det inte vara mer än 3-4 st flikar öppna.
 
Min dator går ner i strömsparläge när jag lämnar den. Har jag en webbläsare öppen så låser den sig så jag stänger alltid webbläsare och outlook när jag går ifrån datorn. Det tar evinnerlig tid att få igång sidorna annars.
...ja jag har en gammal dator :D
 
1. Har sällan mer än 1 flik öppen. Kan hända nångång att jag har 2-3 flikar i några minuter men sen stänger jag dem.

Vad gör ni med alla flikar? Jag kollar det jag ska och sen stänger jag. Varje gång jag lämnar Buke exempelvis så stänger jag ner helt. Nästa gång öppnar jag webbläsaren, går in på Buke, läser, stänger ner Buke, stänger webbläsaren.
Exakt! Liksom rörigt att lämna framme saker.
 
Åh gud, jag får på riktigt stresspåslag bara av att läsa om er som har 10+ flikar öppna! Just nu har jag 7 st på datorn, och det är enbart p.g.a jobbet (skriver en artikel och använder information från olika pressmeddelanden och hemsidor). Blir egentligen stressad av att ha fler än 3-4 stycken öppna åt gången - oftast Buke, Facebook och något annat. På mobilen använder jag sällan webbläsaren så där är det oftast inte mer än 1-2 flikar samtidigt.

Jag har testat att låta flikarna vara öppna om det t.ex. rör sig om ett inköp av något slag och jag velar mellan olika alternativ. Men jag blev så stressad att jag till slut tog till det extremt old school tricket att kopiera länkarna och lägga i en anteckning på datorn istället. Ja ja ja, jag vet att det finns bokmärken och grejer att använda sig av, men jag älskar anteckningsfunktionen på min dator :o
 
42 st i 15 olika fönster, det i telefonen :o

Jag behåller intressanta flikar öppet till senare. Googlar och så blir det fler och fler hela tiden.

På datorn (jobb) kan det bli rätt många men inte 42, tror jag.
 
Har typ max 3-6 flikar öppna. Typ 6 st om jag shoppar eller söker efter något. Annars så har jag typ discord och facebook + random sida.
 
Jag har tre fönster, med typ fem flikar var. Kör nya flikar för varje video jag vill se på youtube så det kan bli rätt många.
 
1. Har sällan mer än 1 flik öppen. Kan hända nångång att jag har 2-3 flikar i några minuter men sen stänger jag dem.

Vad gör ni med alla flikar? Jag kollar det jag ska och sen stänger jag. Varje gång jag lämnar Buke exempelvis så stänger jag ner helt. Nästa gång öppnar jag webbläsaren, går in på Buke, läser, stänger ner Buke, stänger webbläsaren.
Ja men precis för sidan måste ladda om oavsett så lite förvånande att så många har massa sidor uppe :crazy:
 
10F29BA4-AC1E-4D81-BAF7-9DAEF5947629.png

Jag har 2. Ibland 3 om det är nått jag ska kolla men stänger ner den sidan så fort jag är klar. Har alltid buke och yr på mobilen
 
På mobilen har jag oftast bara en, om jag inte blivit vidareskickad till en ny flik och glömt stänga den gamla.

På datorn kan jag ha en fyra-fem stycken uppe åt gången, men det är i jobbet och då öppnar systemet själv en ny flik varje gång jag går in i en pdf. Brukar stänga den när jag läst den, blir typ stressad av att ha alla uppe. Särskilt eftersom de oftast heter samma sak/snarlika namn så man inte kan hålla isär det.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 093
Senast: Mabuse
·
Mat Jag har fått en rejäl omgång nyplockade kantareller av min granne och skulle gärna vilja göra kantarellsoppa på dem. Alla recept jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 416
Senast: a1agnlju
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 751
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp