Hur många har ni legat med

Med hjälp av sådana här undersökningar kan man visa att den allmänna uppfattningen är att himlen är gul, havet rött och gräset blått.
Jo, fast här redovisar de åtminstone bortfallet (6%). I övrigt tycker jag att det redovisade resultatet känns fullkomligt okontroversiellt; 51% av respondenterna (alltså 48% av de tillfrågade) har uppgivit upp till 10 sexpartners vilket stämmer bra med min uppfattning. Ungefär var tionde uppger >30 partners vilket inte heller känns uppseendeväckande. Vad som hade varit mer intressant imho vore att redovisa utfallet per ålder, och gärna som förändring över tid.
 
Jag har en excel där jag kan hålla koll.
Namn, yrken, årsinkomst, mått och längd samt ett piffigt betygssystem.
Har inte alla det?

:rofl:

Jag kan vara helt ärlig och säga att jag med knapp marginal behöver två händer för att räkna dem... :p En viss förvirring råder dessutom, då fyra stycken börjar på A varav två Anders. :o
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 172
Relationer Hej! Här kommer en liten lyckoförklaring över hur fint livet kan bli ändå mvh glad och kär :D Jag har hela mitt liv känt en dragning...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 429
Senast: nyponros
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 630
Relationer Anonymt nick, och jag tror kanske det även blir mitt helt nya, då jag är trött på mig själv, vill börja om, vill ändra allt som finns om...
Svar
6
· Visningar
1 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp