Hur många sadlar har ni?

Noll häst/ar och en sadel, en Prestige golden star. Sålde min golden star som jag satt väldigt bra när jag sålde min häst. Är dock 184 cm lång och sitter väldigt dåligt i många sadlar eftersom de är för små, så när jag hittade en golden star i samma storlek som jag hade innan så köpte jag den. Dock passar den inte alls på hästen jag rider nu, trots att den ligger bra på många hästar!
 
Jag tror att jag har 7. Eller 8. Låt oss se nu:

Trainers cross country hoppsadel
Trainers dressyrsadel
Passier dressyrsadel
Pfiff hoppsadel
Anita Sande hoppsadel
Windsor elite hoppsadel
Zaldi dressyrsadel (denna har dock försvunnit, lånade ut den för något år sedan)
Phoenix Vogue bomlös dressyrsadel

Använder i dagsläget endast 2 av sadlarna, har 3 hästar :p
 
Jag har en hopsadel (County Conquest) men ingen häst ;)
Har haft den till salu men inte orkat engagera mig riktigt. Använt den lite på medryttarhästen men den passar halvbra så den hänger mest. Nu hänger den iaf i en sadelkammare och inte hemma i min lägenhet :D
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har efter mycket efterforskningar kommit fram till att en lippo fazzino skulle kunna passa på min häst men nu till problemet. Jag...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: Litiabelle
·
Utrustning Hejsan! Diskuterade sadlar med en stallkamrat och hur olika personer gör med sadlar. Har ni en sadel som är utprovad till just er häst...
Svar
6
· Visningar
623
Utrustning Ni som har dj largo, hur långa är ni och till vilken kåp stl ? Jag har hittat en 17" då min häst ej kan ha 17,5, men hittar bara sadlar...
Svar
3
· Visningar
393
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Tjo, har några sadlar som just nu är upplagda på det jag hittade i källarn som jag skulle vilja få upp på väggen istället.🙈 Vilken typ...
Svar
1
· Visningar
278
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp