Hur många..

Så sött!

Vilken otroligt vacker teckning den brun-beiga hade. Har du nåt mer kort på honom/henne?
 
:D Brukar va jag å sambon som trängs i fåtöljen annars, å katterna vräker ut sig i soffan!! Inte mer än rätt att de får trängas nån gång oxå!! :p
 
Finns fler på starblvd, länk på min profil. Han är mkt finare i verkligheten, blåa ögon har han oxå! :love:
 
Läckert! Han är alltså maskad! int eså väldigt vanligt bland husisar, speciellt inte i kombination med tabbymönstret! Väldigt snyggt!
Har tidigare bara sett den färger hos bengler, där kallas färger "snowmarble", men egentligen så heter färgen bruntabbymaskad. Ev så är din kisse även silver, tyckte jag. Så då är han svartsilvertabbymaskad. :)
 
Hans pappa har birma i sig, antar att det är därifrån han fått sin färg. Den andra bjässen i fåtöljen är hans bror.
 
Ja, det kan förklara, men anlaget för maskning är recessivt, så hans mamma måste också haft någon maskad katt bakom sig.
Läcker färg i alla fall!
 
Jättehärlig bild. Häftigt med den som hängde utanför med rumpan. :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
2 987
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 652
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp