Bukefalos 28 år!

Hur mkt kostar...

K

Krabban

* Havre
* Betfor
* Vetekli
* Soja

Och hur stora är säckarna? Bästföre-datum?

Vore jättetacksam för svar! :bow:
 
det är nog lättast att ringa till en foderbutik och höra dig för!
 
Gå till granngården och hör efter ;)
Men jag betalar ca. 95:-/ 30 kg havre
Betforn låg runt 100:- tror jag
 
Jag köpte 25kg havre för 20:- av min farbror som har lantbruk, i sthlm kostar det 100:-/30 kg. Där jag har kollat. En viss skillnad alltså.
 
Tack ni som har svarat!

Självklart kan jag ringa till en foderbutik och kolla, men slängde in en fråga här när jag ändå satt vid datorn.

Tack så mkt iallafall. :bow:
 
Tack! :bow:

Nu har jag oxå kollat med Granngården, men fick inga bra svar på hållbarheten, ngn som vet? Sojan var 4 månader, men hur länge håller sig lusernet och hel havre? :confused:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, såg att Chia de Gracia kommit med nån ny produkt som heter Mash the pony. Jag har dock inte hittat utfodringsrekommendationer.Blev...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: Liten
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 285
Senast: Elendil
·
Skola & Jobb Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :) Dock är jag också anställd, och...
Svar
10
· Visningar
1 557
Senast: Lightzone
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 828
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp