Hur mkt väger 1 dl krafft protein?? Snabbt svar igen tack..

N

Nina83

Ursäkta att jag inte skrev med denna fråga i min förra tråd om veteklis vikt per dl... Men nu blev det så här. :D

Så, nån som kan vara snäll att uppge vad krafft protein väger per dl? :)

MVH Nina
 
Samma som övrig Krafft. 1,5 liter är 1 kg, bara att räkna baklänges :D
 
GAH! Kan du räkna baklänges åt mig då? ;) Blir 66,66666 g per dl, eller? :crazy:
 
Fråga inte..! ;)

Jag har börjat tänka om ang min foderstat igen.. vet inte om jag vill fodra med soja längre eftersom jag inte är helt säker på hur mkt mer protein pålla behöver(kvot en bit över 6 är då "klart").. Och det känns säkrare att köra med vetekli och krafft protein om jag ska se vart hon ligger bäst.. :crazy: Förstår du/ni? Det blir bara 62 kr mer i månaden också, 31 kr egentligen då jag delar häst.. Så gah.. sitter i provräknar, och då vill jag ha det "lätt" att ge, så jag räknar på att det ska bli jämna dl när man ger hästen mat.. öhh.. långt svar, babbligt också. Men men, that's me! :angel:

Kanske ska tillägga att jag inte börjar med "nya" foderstaten förräns i slutet av månaden..
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 311
Senast: jemeni
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
39 746
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 062
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp