Hur mycket är det värt???

Matten

Trådstartare
Idag hyr vi ut ett par stallplatser (kallhyra), men fram över kommer en ridbana att byggas med belysning och visst hindermaterial. Ridbanan bygger jag för egen del, inte för att jag ska kunna ta ut mer i hyra, men visst är det en klar fördel om det finns att tillgå... jag vet ju även att de som hyr stallplats idag ser fram emot detta projekt...! Alltså vad skulle ni tycka var rimligt att betala extra :confused:? (Vi har ca. 4 km till ridhus.)
Mvh. Matten
 

Liknande trådar

Anläggning Jag kommer få möjlighet att få hyra in mig på grannens ridbana. Ägaren skulle fundera på kostnad, men vad är rimligt att betala? För jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 326
Senast: em-pirre
·
Anläggning Hej! Vad har ni för regler i erat ridhus? Har ni kommit överens om dessa eller har ”ägaren” av ridhuset bestämt detta? Vi har 2 nya...
2
Svar
20
· Visningar
3 008
Anläggning Vi har 2 lediga boxplatser i vårt stall. Vad som ingår: Halm, Hösilage av god kvalité (fri tillgång dagtid). Samt så mycket som är...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 604
Senast: Miiikaela_
·
Anläggning Vet inte om detta passat bättre på Förälder, Senior, Anläggning... det är lite av varje. Såhär är det (väldigt hårt sammanfattat): Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp