Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, ni såg frågan. Hur mycket mark anser ni att man behöver/häst?
Hur stora skillnader gör ni när ni räknar ut det på ex.shettis, vbl, halvblod,ardenner..?
Tillägger: Vill gärna veta totala mängden för vinter o sommarhage (inkl bete)
EUs rekommendationer 1-2 hästar per hektar tycker jag är rimliga. Sen beror det förstås på en massa faktorer som markens beskaffenhet, möjlighet att skifta dessa hektar från år till år och typ av häst. En aktiv framavlad sporthäst sliter mer på marken än en godmodig skogsmulle. Sporthästen kräver oftast flera gånger mer mat också
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hästnyheter Du blandar och ger hej vilt nu. Hur ska du ha det. Får en veterinär säga att "den här hästen lider och ska tas bort omedelbart" eller inte.
Skola & Jobb Jag har nog alltid varit väldigt intresserad av polisyrket, och nu när jag även har haft mycket insyn och träffat mycket poliser i mitt...