Bukefalos 26 år!

Hur mycket raskunskap har du???

C

cilvia

Jag lyckades faktiskt :banana:.
Men det var nog bara ren tur att det blev rätt på första.

Men det var svårt, särskilt på dessa lite ovanliga raserna.

B

busbus

Haha...jag va helt ute å cyklade... :o
Men min Golden känner jag igen iaf :banana:

R

Rallebralle

hihiihi,jag plockade mastiffen...... :o :angel:
men så e jag ju kattmänniska.. :D

B

**BORTTAGEN**

Jag hade rätt på första gången, men på just dom där bilderna var det inte så svårt. Det är däremot mycket svårare på en annan som jag lyckades ramla in på för något år sen.

Där är det blandat med kuperade och okuperade Amstaffar och en APBT. Det är olika sorters Amstaffar så det var riktigt svårt faktiskt. Tror det var 10 bilder på sidan.

K

knyttet

Jag var helt ute och cyklade... :D
Min raskunskap sträckte sig inte till hur en am. bulldog ser ut...miss! ;)

N

Nossan

Patterdale terrier (att det fanns såna?), såg nog litet osäkert "hotfull" ut och blev utpekad av mej för det. Tog det på andra försöket. Oj vilka häftiga vovvar! Dogo Argentino tyckte jag var fin!

K

KaZa

Hi hi jag hade rätt på första. Men jag blev väldans osäker bland alla dessa bilder. :o

R

Raven

Hade också rätt på 1:a försöket, men jag måste säga att jag aldrig sett en så "upp-pumpad" patterdale förut :eek:

B

**BORTTAGEN**

:o Jag är inte så duktig på hundar fast jag har en själv inte på raser iaf. Kan dom vanliga

Liknande trådar

Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
571
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
2 141
Övr. Hund Hej hopp! Min hund har en bädd i sovrummet, fri tillgång till alla möbler (kan dock inte hoppa upp i sängen, bär upp henne där på...
Svar
4
· Visningar
971
Träning Hej! Hoppas jag skriver detta så ni förstår 😅🙈 Har haft mitt 11-åriga ponny sto i 2 år nu, hon är mot den lite grövre typen. Hon är...
Svar
4
· Visningar
594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad är det?
  • Munkorg till hund som bits?

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3
  • Varför har DU häst?