Hur mycket raskunskap har du???

Tur man har schäfer, sådana känner jag igen :D Och pudlar, taxar och ett par hundraser till! (Det är INTE jag som är hundfantasten i familjen)
 
rätt på 5:e försöket...så det är nog sant att pitbullarna beskylls för mkt skit som hundar av andra raser mkt väl kan ha gjort. trist.
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

Ja jag fick rätt på andra, tog först den hunden brevid =) Valde mellan dom två men så blidde det fel på förta men rätt på andra =)

Som någon tidigare sa, ja har oxå provat en innnan som var mkt svårare, denna ver ändå relativt lätt
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

Jag klarade det på andra:)
Velade mellan Pitbullen och den som visade sig vara Dogo Argentino. Jag tyckte öronen kändes fel på den som var bullen, så började med den andra.
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

Tredje försöket... gissade först på 3 sen 24 sen blev det rätt. Men jag tyckte det såg ut som en amstaff...
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

Hade inte rätt ens på fjärde försöket så sedan kollade jag bara igenom alla för att se vilka raser de var..:angel:
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

Jag hade rätt första gången, men liite tur var det nog...:)
Det var väldigt många raser som jag aldrig har hört talas om förut!
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

OJ OJ OJ,min Sune skäms för mig nu när jag inte lyckades förrän andra försöket:crazy:
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

KL Om man har lite koll på amstaff/pitbull od så vet man att spridningen är för stor för att säkert säga vilken av dessa hundar som råkar vara registrerad som APBT.
PL
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

Rätt på första, däremot läste jag fel och trodde det skulle vara 2 (!!!) st, jävlar va knepit d va å hitta nr 2 :angel:;):rofl:
 
Sv: Hur mycket raskunskap har du???

Efter att först klickat på Dogo argentino och sen blue blood bulldog så lyckades jag pricka in rätt.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag tänker att det snabbt får oönskade konsekvenser att lämna ut för mycket info också. Det är nog ett svårt dilemma det där, att vara...
2
Svar
39
· Visningar
2 022
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 036
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp