Hur mycket raskunskap har du???

Jag lyckades faktiskt :banana:.
Men det var nog bara ren tur att det blev rätt på första.

Men det var svårt, särskilt på dessa lite ovanliga raserna.
 
Haha...jag va helt ute å cyklade... :o
Men min Golden känner jag igen iaf :banana:
 
hihiihi,jag plockade mastiffen...... :o :angel:
men så e jag ju kattmänniska.. :D
 
Jag hade rätt på första gången, men på just dom där bilderna var det inte så svårt. Det är däremot mycket svårare på en annan som jag lyckades ramla in på för något år sen.

Där är det blandat med kuperade och okuperade Amstaffar och en APBT. Det är olika sorters Amstaffar så det var riktigt svårt faktiskt. Tror det var 10 bilder på sidan.
 
Jag var helt ute och cyklade... :D
Min raskunskap sträckte sig inte till hur en am. bulldog ser ut...miss! ;)
 
Patterdale terrier (att det fanns såna?), såg nog litet osäkert "hotfull" ut och blev utpekad av mej för det. Tog det på andra försöket. Oj vilka häftiga vovvar! Dogo Argentino tyckte jag var fin!
 
Hi hi jag hade rätt på första. Men jag blev väldans osäker bland alla dessa bilder. :o
 
Hade också rätt på 1:a försöket, men jag måste säga att jag aldrig sett en så "upp-pumpad" patterdale förut :eek:
 
:o Jag är inte så duktig på hundar fast jag har en själv inte på raser iaf. Kan dom vanliga
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
628
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
720
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 496
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp