Hur mycket sex har ni egentligen

Gammeln

Trådstartare
En gigantisk undersökning visar att sexen minskat drasktiskt vilket är samhällsfarligt. Det har sjunkit från 5,0 till 3,8ggr/månad. Men vad jag undrar är, har man verkligen räknat med alla otrohetssex :confused:. Eller är det så att otrohetssexen lyfter upp resultatet så att de sex som är ok är egentligen mycket mindre än själva resultatet.
 
Senast ändrad:
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Du får väl läsa rapporten, någonstans borde det stå hur systemgränserna är definierade :p
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Jag får nog erkänna att jag är en av dem som drar ned statistiken.


Förlåt! :(
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Det är ju hemskt faktiskt. Tragiskt att statistiken gått ner så mycket. :( Någonting måste ju göras.
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Kollade artikeln för att se varför det anses vara samhällsfarligt. Som jag trodde så handlar det om reproduktion. Heteronormativt bullshit alltså. :rage:
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

lol jag med :o

far val ansoka om skilsmassa sa kanske jag lyckas dra upp den igen :cautious:
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

oj, da kommer jag forsatta vara samhallsfarlig aven om jag skulle ha sex 5 ganger om dagen. :D tank om majoriteten dem fragade var folk som inte vill ha barn O_o
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Kollade artikeln för att se varför det anses vara samhällsfarligt. Som jag trodde så handlar det om reproduktion. Heteronormativt bullshit alltså. :rage:

Fast det stod ju också att låg sexaktivitet var ett tecken på att folket inte mår bra. Stress, fattigdom eller vad det nu stod. Men det var nog kanske inte i själva artikeln jag läste det.
Tycker att det är tråkigt att det ser ut såhär, fast ändå blir jag lättad för jag är nog en av dem som drar ner statistiken.. Men jag vet många människor som nog skulle må bra av ett skjut.. ;)
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Visst, det var lite kluddigt formulerat också ser jag. Det går att tolka det som att det är ett reproduktionsproblem i Japan och inte generellt. Samtidigt är det den enda konsekvensen som nämns, det andra är orsaker. Dvs är det är egentligen stressen och inte sexbristen som torde anses vara samhällsfarlig.
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Du får väl läsa rapporten, någonstans borde det stå hur systemgränserna är definierade :p

otrohets sex nämns ju inte fast alla vet ju att det är en betydlig del. Det här är ju en viktig o avgörande faktor så det hade ju varit bra om dom hade talat om om otrohets sexet ingår eller ej :sneaky:
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Jag får nog erkänna att jag är en av dem som drar ned statistiken.


Förlåt! :(
Men det gör väl inget. Nu mera finns det ju sååååååå mycket annat att göra än att ha sex. Det var ju skillnad förr i tiden när tex affärerna var stängda på helgerna. Då hade man ju inte så mycket för sig ;)
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Det är väl klart att det du kallar otrohetssexet är medräknat. Människor har fått frågan om hur många de haft sex under en viss månad. Då hoppas man väl och antar att de svarat på just det.
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Jag både höjer och sänker siffran i perioder. Just nu höjer jag den ;)

Har sex i perioder och då mycket sex. Några ggr om dagen, men sen kan det vara dött några veckor.

Jag tror att många fler har det så, så det är nog svårt att få till en tillförlitlig siffra i slutändan.

Skulle jag få frågan nu så skulle jag säga att jag har sex 10-14 ggr i veckan men får jag frågan om en månad skulle siffran drastiskt minskas till 0-2 ggr i veckan.
Så just jag är inte tillförlitlig i någon sån undersökning.
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Jag drar dessvärre ner siffran rätt mkt.
Men det beror på att jag inte har någon partner. Då blir det inte sådär jätte ofta. Som mest kanske en gång i halvåret. Oftast mer sällan.
 
Sv: Hur mycket sex har ni egentligen

Om det enbart var jag som var med i undersökningen skulle nog barnafödandet och sex i Sverige bli lika med noll de senaste 5 åren enligt :grin:

Fast å andra sidan är man singel, inget större omgänge och bor i en håla som inte ens har en pub/krog, utan man får åka 2 mil med buss om man vill ha ett glas.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 501
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 137
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 475
Senast: Kirre
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 637
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp