Hur mycket "ska" man hjälpa till?

Jag erbjuder sällan hjälp. Vill folk ha hjälp så får dom be om det istället.
Fast frågar folk? Jag brukar alltid erbjuda hjälp i form av "säg till om ni behöver hjälp", men det är sällan någon frågar. Tänker att så inkompetent är jag ju inte vad gäller det jag erbjuder min hjälp i, men det är få som frågar ändå.
 
Fast frågar folk? Jag brukar alltid erbjuda hjälp i form av "säg till om ni behöver hjälp", men det är sällan någon frågar. Tänker att så inkompetent är jag ju inte vad gäller det jag erbjuder min hjälp i, men det är få som frågar ändå.
Nä det är sällan dom ber om hjälp. Men jag tänker att vill man ha hjälp så får man ber man om det. Så funkar i alla fall jag. Ber jag inte om hjälp så vill/behöver jag inte ha någon
 
Fast frågar folk? Jag brukar alltid erbjuda hjälp i form av "säg till om ni behöver hjälp", men det är sällan någon frågar. Tänker att så inkompetent är jag ju inte vad gäller det jag erbjuder min hjälp i, men det är få som frågar ändå.
Jag föredrar definitivt folk som gör som du, inte när de bara går fram och gör :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 341
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 250
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 415
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp