Hur mycket skulle du betala för att få hagen mockad?

Sätt inte pris efter storlek! Det är superstor skillnad mocka en platt hage på 1 ha I april när bajset är torrt och att mocka en kuperad hage på 1 ha I mars när det är en sörja av vinterns bajs, nedtrampad mat mm.

Och det är enorm skillnad mocka 1 ha som mockades förra veckan, och att mocka 1 h som mockades senast för 8 månader sen.
 
Håller med om att det inte känns så smart att ha pris utifrån storlek. Mocka för hand i lervälling är extremt tungt, slitsamt och tidskrävande, även i en pytteliten sjukhage..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag flyttade i somras upp till norra Sverige och i samband med flytten skaffade jag en ny medryttarhäst. Under sommaren gick hon på...
2 3
Svar
59
· Visningar
9 693
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 814
Senast: Unafraid
·
Ridning Jag hyr en ponny som jag rider och sköter 4-5 dagar i veckan. Har stor frihet och får lägga upp ganska fritt. Ponnyn är äldre men...
Svar
18
· Visningar
3 645
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 391
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Stora shoppingtråden II
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp