Hur mycket tar försäkringen?

Sv: Hur mycket tar försäkringen?

IF har tagit bort % helt, har endast 2 eller 4tusen som självrisk.
Hos agria får man välja.
 
Sv: Hur mycket tar försäkringen?

Ja jag förstod att det skulle komma, Jag hade tyvärr oturen att råka ut för det precis innan de gjorde om det och just då kändes det tungt och ville inte råka ut för det igen.
 
Sv: Hur mycket tar försäkringen?

Jag har Folksam och hade min häst på ultuna i 2v i dec 04. Jag betalde ingenting direkt utan fick hem en räkning, jag betalde även 150 kr för direktreglering så jag fick hem papper sen på vad kalaset gick på....ca 20000kr,så skötte bolaget o sjukan det själva. För varje återbesök blev det ett nytt 150kr belopp men bara en självrisk på 100 dagar ( ca 2000kr) kanon enkelt och toppen bra skött med alla pengar o papper. ( jo man får bet medicin och röntgenplåts adm avg. eller nåt också....)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 144
Senast: Lillefrun
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 423
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: Lovisa.E
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp