Hur nöjda är ni med era hovslagare?

Min hovslagare är helt underbar!!!
Sist hade jag faktiskt råkat missa att vi hade beställt tid just den dagen,men han började verka och sko själv och band upp hästar och hade sej innan vi av en händelse kikade ut och såg att han var i stallet.Aldrig sur eller jäktad är han heller,dessutom är han mycket kunnig vad det gäller hästar och hästhantering.
 
INte ett dugg nöjd!!

Bara besviken och förbannad!!!!

Den som vet en bra hovis som skor söder om Stockholm PM:a mig!!!!!!!!! :bow:
 
Jag är nöjd, han är snäll mot hästarna, passar tiden (i den mån en hovslagare KAN passa tiden), skor på ett sätt som gynnar hästarnas hovar och han är billig.
 
Min hovslagare är underbar :love:
Hon är ganska ny, men jätteduktig och väldigt noggrann.
Kan ta lite lång tid ibland, men det gör inget, hon är så trevlig att prata med. :D

Värmlandssmedjan är toppen..!:bump:

Min häst älskar henne. :cool: Hon använder henne som gossedjur :eek: :angel:
 
Min hovslagare är trevlig och alltid i tid. Hjälper till man behöver hjälp. Utbildad och försökrad :)
Har haft honom i snart 3 år och har alltid funkat bra!
:cool:
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: Miingla
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: super
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 401
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
806
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp