hur ordna detta rum

vinkelina

Trådstartare
detta är mitt "datarum" ca 7-8 m2 och man slipper direkt till vardagsrummet. Har ingen plan för detta rum, men skulle vilja ha lite mer ordning ( rörar på golvet nu beror på att jag slängt ut mitt gamla skrivbord och har ännu ingen låda att lägga allt papper i

funderar på att köpa ett till bord som finns där nu ( från ikea) och lägga det i vinkel med det som finns

soffan skall sparas, är arv från fammo och ryms ingen annanstans i lägenheten

rummet skall vara datarum, men vore rolig att ev få in ett matbord om man har gäster

32805590.jpg



32805591.jpg


32805592.jpg
 
Sv: hur ordna detta rum

Eftersom du även vill ha det till matrum skulle jag föreslå att du stoppar in datorn i en sekretär och möblerar permanent till matrum. Så kan du bara trycka in allt som har med datorn att göra i sekretären och stänga när det är dags för middag!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 462
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 678
Övr. Barn Hej! Jag påbörjar nu till hösten äntligen min utbildning. Jag och min dotter bor bra, i ett område jag känner till väl, nära till...
2
Svar
28
· Visningar
3 540
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 096
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp