Hur privat är det med sexleksaker för dig? (utbruten från Dejtingtråden 31)

Zinfernia

Trådstartare
Min flickvän har en kompis inneboende hos sig, det är inga som helst problem, det bara trevligt att det är någon annan där tycker jag. Vi brukar småprata lite när jag kommer dit men sen går hon in till sig. Det är inte så att vi brukar äta eller kolla TV i hop alla tre direkt.

Min flickvän går ofta runt naken hemma och har högljudda sexleksaker som gärna får ligga framme så hennes rumskompis är rätt härdad. :D

Klart vi är lite mer diskreta med vad vi säger och gör när vi är hos henne och hennes rumskompis är hemma och såklart går jag inte omkring naken där men det är väl det.

Nu blir jag alltmer säker på att jag inte kan dejta någon som bor i kollektiv eller som inneboende, eller ens som hyr ut ett rum😅 Jag tycker att det är ofräscht med sexleksaker som ligger framme och jag vill definitivt inte råka springa på en naken människa utöver min partner i hans boende.
 
Nu blir jag alltmer säker på att jag inte kan dejta någon som bor i kollektiv eller som inneboende, eller ens som hyr ut ett rum😅 Jag tycker att det är ofräscht med sexleksaker som ligger framme och jag vill definitivt inte råka springa på en naken människa utöver min partner i hans boende.
Ja det passar nog inte alla! :D
 
Vad är det som är ofräscht med att ha sexleksaker framme? O.o
Jag tycker att sexleksaker är alldeles för intima för att ha framme. Skulle jag komma hem till någon av mina bekanta och se en dildo i vardagsrummet skulle jag tycka att det vore rätt äckligt för att vara ärlig. Jag vill inte se folks underkläder ligga och skräpa heller, jag tycker att man håller sånt privat.
 
Jag tycker att sexleksaker är alldeles för intima för att ha framme. Skulle jag komma hem till någon av mina bekanta och se en dildo i vardagsrummet skulle jag tycka att det vore rätt äckligt för att vara ärlig. Jag vill inte se folks underkläder ligga och skräpa heller, jag tycker att man håller sånt privat.

Jag hade min dildo framme i badrummet senast bästis var hos mig :D ibland ligger det grejer i vardagsrummet på hyllan under bordet.
Tycker inte det är nån big deal.
 
Jag tycker att sexleksaker är alldeles för intima för att ha framme. Skulle jag komma hem till någon av mina bekanta och se en dildo i vardagsrummet skulle jag tycka att det vore rätt äckligt för att vara ärlig. Jag vill inte se folks underkläder ligga och skräpa heller, jag tycker att man håller sånt privat.
Håller med helt!
Jag är kanske pryd, men jag hade vänt i dörren om jag såg sexleksaker ligga framme hos någon. Hade blivit illa till mods.
 
Jag tycker inte precis det är äckligt med sexleksaker, men jag tycker inte det är äckligt med nakna kroppar heller. Det betyder inte att jag vill se alla nakna. Det blir lite på gränsen till att bli involverad i någons sexliv utan samtycke, känner jag.
 
Skaffa en Satisfyer säger jag bara. Efter den kan alla dildos slänga sig i väggen :angel: :D

Edit: Min käre partner kallar den för Puff the Magic Dragon :rofl: :rofl:

Nja, har svårt att tro att jag skulle gå igång på en plastbit. Men jag är ju inte den som onanerar heller. Ja alltså jag är nog skittråkig antagligen. Men jag har inte haft nåt behov, annat än då man var ung och utforskade sig själv. Sen när jag lärt mig att hitta alla delar så ja, vad ska jag mer upptäcka? Jag har inga problem att bli tillfredsställd av sex när jag väl har det, bekymret är väl snarare att jag väldigt sällan vill ha det.
 
Nja, har svårt att tro att jag skulle gå igång på en plastbit. Men jag är ju inte den som onanerar heller. Ja alltså jag är nog skittråkig antagligen. Men jag har inte haft nåt behov, annat än då man var ung och utforskade sig själv. Sen när jag lärt mig att hitta alla delar så ja, vad ska jag mer upptäcka? Jag har inga problem att bli tillfredsställd av sex när jag väl har det, bekymret är väl snarare att jag väldigt sällan vill ha det.
Det är väl inget bekymmer? Ganska skönt tycker jag själv, att inte ha så starkt driv på den punkten. Mer tid till annat!
 
Nu var inte frågan till mig men, jag hade nog inte vänt i dörren hos en vän kanske, men hade det legat sexleksaker framme när jag kom hem för första gången till en dejt hade jag absolut funderat på att vända direkt i dörren :p

Eventuellt hade jag också tyckt att det var annorlunda med en dejt. Eller, jag tror det beror på vad man menar med "ligger framme". Med största sannolikhet hade jag inte brytt mig.
 
Senast ändrad:
Jag tycker att det beror lite på. Att folk har sexleksaker inom räckhåll i badrum eller sovrum eller vadsom tycker jag är helt okej, hade inte stört mig det minsta. De är ju väldigt sällan stötande i sig.
Hade jag däremot kommit hem på en första dejt och de hade varit arrangerade som ett insinuerande smörgåsbord skulle jag kunna börja fundera. 😅
 
Det är väl inget bekymmer? Ganska skönt tycker jag själv, att inte ha så starkt driv på den punkten. Mer tid till annat!

Nej verkligen inget bekymmer, för mig. Verkar snarare vara skitjobbigt att behöva fokusera så mkt på det. Jag är inte ens ibland sugen på sex när jag är singel. Min drift är direkt kopplad till en specifik partner om jag har en, annars är den obefintlig.
 
Jag tycker att det beror lite på. Att folk har sexleksaker inom räckhåll i badrum eller sovrum eller vadsom tycker jag är helt okej, hade inte stört mig det minsta. De är ju väldigt sällan stötande i sig.
Hade jag däremot kommit hem på en första dejt och de hade varit arrangerade som ett insinuerande smörgåsbord skulle jag kunna börja fundera. 😅
Same.
 
Nja, har svårt att tro att jag skulle gå igång på en plastbit. Men jag är ju inte den som onanerar heller. Ja alltså jag är nog skittråkig antagligen. Men jag har inte haft nåt behov, annat än då man var ung och utforskade sig själv. Sen när jag lärt mig att hitta alla delar så ja, vad ska jag mer upptäcka? Jag har inga problem att bli tillfredsställd av sex när jag väl har det, bekymret är väl snarare att jag väldigt sällan vill ha det.

Alla ska givetvis göra det de är bekväma med :) Med det sagt, jag trodde inte jag var någon som var så himla intresserad av att onanera eller leksaker. Ack så fel jag hade efter att jag skaffat Satisfyern :angel: Det är en helt annan grej än att ha sex med särbon, det är liksom MIN grej. Plus att den har gjort under för min sömn, jag slappnar av så mycket bättre när jag ska sova.

Edit: Jag är inne på min tredje... de får jobba hårt :o

Edit 2: Dessutom är vi som sagt särbos... jag tycker det är trevligt att sas hålla igång när det går länge mellan gångerna vi kan träffas. Jag har generellt ett starkt libido dock, oavsett om jag är tillsammans med någon eller ej.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Strejk
  • Heltidsresan forts
  • Vem hjälper hjälparen?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp