Hur radera bilder i iPad?

Butros

Trådstartare
I tidernas begynnelse anslöt man sin iPad till sin Mac, för att föra över musik och bilder. När jag nyligen skaffade en ny iPad, var det enkelt att föra över allt från den gamla till den nya, litet för enkelt. De bilder, som jag hade laddat ned från min gamla Mac förblir låsta. Jag kan inte radera vare sig bilder eller album. Bilder, som jag har laddat ned från nätet är det inga problem med.

Finns det något sätt att radera bilder, som har laddats upp till en iPad från en tidigare dator?
 
När du kopplar upp den mot datorn kan du välja vilka bilder som ska synkroniseras. Väljer du bort att synkronisera bilder så försvinner de från iPaden.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 140
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag har en gammal dator och tar emot min e-post i outlook. Nyss la jag till mitt live-konto där med tanken att programmet skulle hämta...
Svar
8
· Visningar
598
Senast: tanten
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 580
Senast: cirkus
·
IT & mobiler Jag har nyligen flyttat till en ny lägenhet med fiberanslutning till internet. Jag kopplade in datorn i hålet i väggen och kom in på...
Svar
6
· Visningar
2 663
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp