Bukefalos 25 år!

hur säkert?

J

jojjo_blondin

i era hästsläp, vad vill ni ha för att era hästar ska åka säkert?

vad tycker ni om att mellanväggen står på snedden? helllång bom bak? vad tycker ni?

P

popeye

Popeye vill alltid åka brett, och eftersom vi ändå bara för köra en häst med b-körkort så får han åka med lång-kort bom, mellanväggen snedställd alltså. Om väggen inte är skjuten åt sidan när vi lastar vill han inte gå på och är det inte bredare när han går av så kastar han sig ut. Han har alltid vart lite kinkig med trånga utrymmen.

Min häst vill ha mellanväggen åt sidan då hon kliver på o av, men då hon åker vill hon ha den som vanligt, dvs smalt. :)

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter 300 personer står i kö till ridklubben Dundret i Gällivare. Eftersom det bara finns ett ridhus på orten så kan de inte bereda fler...
Svar
0
· Visningar
209
Övr.Katt Som några kanske läst i min andra tråd blir jag med ny katt i sommar. Första tiden ska vi ju såklart bara mysa hemma och i trädgården...
2
Svar
36
· Visningar
1 342
Utrustning Jag har läst runt lite i trådarna här och kan konstatera att det är en ganska samstämmig uppfattning att en hoppsadel, precis som en...
Svar
4
· Visningar
777
Utrustning Jag har idag en dressyrsadel Kentaur Athen som ligger perfekt, utprövad av sadelmakare. Jag har även en hoppsadel Tekna a-line som har...
Svar
0
· Visningar
196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Myggbett?
  • Oseriös avel 2021

Hästrelaterat

Omröstningar