hur säkert?

J

jojjo_blondin

i era hästsläp, vad vill ni ha för att era hästar ska åka säkert?

vad tycker ni om att mellanväggen står på snedden? helllång bom bak? vad tycker ni?
 
Popeye vill alltid åka brett, och eftersom vi ändå bara för köra en häst med b-körkort så får han åka med lång-kort bom, mellanväggen snedställd alltså. Om väggen inte är skjuten åt sidan när vi lastar vill han inte gå på och är det inte bredare när han går av så kastar han sig ut. Han har alltid vart lite kinkig med trånga utrymmen.
 
Min häst vill ha mellanväggen åt sidan då hon kliver på o av, men då hon åker vill hon ha den som vanligt, dvs smalt. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Kan man gå in i bussen, flytta mellanväggen med lämmen stängd och göra iordning hästen som i en box om man har en B-kortabus? Fattar...
Svar
4
· Visningar
582
Senast: iNHALE
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 831
Senast: Smurfoff
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
847
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Anemone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp