Hur sent dammsuger och tvättar ni?

Jag dammsuger oftast mitt på dagen på helgen, men tvättar gör jag kvällstid på vardagar så att tvätten är klar innan 22. Efter 22 är det tystnad som gäller i vårt hus så jag följer helt enkelt den riktlinjen. Personligen stör det inte mig om folk tvättar mitt i natten, men om någon granne bestämde sig för att dammsuga kl 2 på natten kanske jag skulle undra vad de håller på med :cautious:
 
@Alexandra_W ingen granne kan rimligtvis bli arg över att du drar över vardagsrummet med dammsugaren klockan 21 en vardagskväll i veckan. Det kan inte handla om särskilt många minuter om du inte har ett enormt vardagsrum eller är en väldigt noggrann städare.
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som har en? Skulle vilja förenkla städningen i huset med en kombinerad ångmopp och dammsugare, som dammsuger och moppar i ett...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Ponylove
·
Hemmet Jag ska flytta och köpa en tvättmaskin till min nya lägenhet. Frågan är om jag ska ha en med inbyggd torktumlare eller inte? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
1 173
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Köpte en sladdlös dammsugare för drygt två år sen..Den är numera helt värdelös och släpper ut lika mycket som den suger upp. Kan...
Svar
6
· Visningar
649
Senast: snorp
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp