Hur ser en hästmänniska egentligen ut för dom utanför?

ancan

Trådstartare
På jobbet härom veckan började det att arbeta en ny kvinna.
Av någon anledning så tyckte jag att hon såg ut att vara orienterare, vilket det senare visade sig att hon var. Enligt mig då, en typisk sådan, något som kontrades med att jag utstrålade typisk hästmänniska.
Jag gick på hennes kroppstyp, hur hon rörde sig, och även, hemska tanke, hennes utseende.
Hon gick på min raka hållning, långt hår/lång fläta på ryggen, och att jag verkade van att kompromissa på ett särskilt vis 😂

Är det verkligen så här? Att,an på avstånd ofta kan se vad för hobby/ sport någon håller på med.

vore väldigt kul att höra era funderingar om hur olika personer ser ut utifrån vad de gillar att göra på sin fritid.
 
Hmm… kanske. En del känner man ju igen från olika sammanhang. Lång fläta eller hästsvans och typ ganska neutrala kläder kan ju vara en sådan attribut. Eller mer kortklippt page men det förekommer nog mer överlag i samhället och inte enbart typiskt hästmänniskor.
Annars brukar bilarna skvallra rätt tydligt om vad för typ av människa det rör sig om :p
Dragkrok är ett måste och ofta lite halvkaos invändigt.
 
På jobbet härom veckan började det att arbeta en ny kvinna.
Av någon anledning så tyckte jag att hon såg ut att vara orienterare, vilket det senare visade sig att hon var. Enligt mig då, en typisk sådan, något som kontrades med att jag utstrålade typisk hästmänniska.
Jag gick på hennes kroppstyp, hur hon rörde sig, och även, hemska tanke, hennes utseende.
Hon gick på min raka hållning, långt hår/lång fläta på ryggen, och att jag verkade van att kompromissa på ett särskilt vis 😂

Är det verkligen så här? Att,an på avstånd ofta kan se vad för hobby/ sport någon håller på med.

vore väldigt kul att höra era funderingar om hur olika personer ser ut utifrån vad de gillar att göra på sin fritid.
Jag brukar kunna identifiera de som tävlingssimmat om jag ser dem i badhuset, det är sättet man rör sig på. Annars om de är ryttare eller t ex orienterare kan jag inte avgöra, det skulle vara hållningen då som du säger om ryttare.

Djur brukar kunna reagera på hur jag rör mig. :)
 
När jag mött någon som är riktigt tråkig och osympatisk så har det ofta visat sig att de tycker om att springa maraton o.l. 😂
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp