Hur ska komma ö8ver det?

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur förklara . Jag ska göra men ska försöka så jag kan många vet om att jag nästan har blivit våldtagen av en man i typ 60 års åldern han gjorde allt som man inte fick göra hann dock fly. Nu har jag sett honom igen det var ett tag sedan jag såg honom senast trode att han hade flyttat men tydligen inte. Nu är jag rädd åter igen även om han inte kommer i håg vad som hände så minns jag hur ska jag komma över rädslan.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 091
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 365
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp