Bukefalos 25 år!

hur ska man göra?

E

Elliot_lover

jag har hittat en stallplats till min shetlandsponny, och nu ör det så att jag inte bor hemma o inte får några pengar(är 16 år) stallplatsen kostar 800kr i månaden (allt ingår) men jag kan max lägga ut mellan 400-550 kr i månaden? har ni något bra tips :confused:
saknar min söta häst så mycket :cry:

Hur har du gjort innan då..? Eller har du skaffat hästen nu...? Du kan inte skaffa en medryttare/skötare då som kan betala resten av stallhyran...?

P

picaro

lyssna med stallägaren..500:- kan han säker gå med på... man brukar kunna komma överens, du kanske kan hjälpa till i stallet under storhelger eller sånt...
Allt brukar lösa sig bara man tar upp det..
morzan

B

**BORTTAGEN**

Sälj hästen! Egentligen tycker jag det är det absolut bästa. Vad gör du om hästen blir sjuk? Om tränset går sönder?
Kan du inte skaffa dig ett jobb eller på annat sätt tjäna pengar så tycker jag det är faktiskt bäst att inte ha hästen kvar. Visst låter jag elak men jag har faktiskt lite rätt ändå tycker jag!

/Hippo

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har sedan november 2019 haft ett enormt sug efter att köpa häst, men jag har alltid lyckats resonera mig själv att...
Svar
6
· Visningar
840
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 881
Juridik&Ekonomi Jag har funderat på en sak, jag vet att pengar är ett väldigt laddat och känsligt ämne men undrar var gränsen går för att räknas som rik...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 753
· avslutat medlemskap
Övr.Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
1 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss & diss del 4
  • Spåra ip- adresser
  • Träning & hälsa tråd 8

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Valp 2021 - del 2