Bukefalos 25 år!

Hur ska man vika handdukar!

hur ska man vika

• 1

Röster: 11 12,4%
  • 2

Röster: 67 75,3%
  • 3

Röster: 11 12,4%

• Antal omröstningsdeltagare
    89
  • Omröstning stängd .

Tranan

Trådstartare
1623336097027.png

Det beror helt på storlek och tillfälle.
2 för badlakan. 1 för just handdukar till tvättställ. 3 möjligtvis på resa.

1, för jag fattar inte hur det är tänkt att man ska göra för att få det som nr 2 och att rulla ihop dem gillar jag inte.

Föredrar 2, men av nån anledning blir de stora badlakanen ihoprullade innan de hamnar i linneskåpet. Tror det är nån slags kompromiss då sambon föredrar 3 och jag 2.

Jag "viker" badlakan som nr 3 men bara för att det passar bäst i den hylla vi har i badrummet.

Egentligen ska dom vikas i tredjedelar, sen tredjedelar igen, och ibland på mitten därefter om den fortfarande är stor. (Tycker inte riktigt nr2 ser rätt ut pga man ser kanterna, men den är närmast.)
Handdukar viker jag också så.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Taket på gäststallarna på manegen vid Skellefteå ridklubb har gett vika på ena sidan, men vare sig hästar eller människor kom till skada.
Svar
0
· Visningar
282
Skola&Jobb Jag jobbar för ett pyttelitet företag som inte har något "officiellt" system för semesterdagar, utan vår HR-person loggar och håller...
Svar
13
· Visningar
1 070
  • Omröstning
Mat Tänkte göra carbonara ikväll och tittade lite på recept. Det verkar finnas en viss rivalitet mellan om man ska ha grädde i carbonaran...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
7 654
Relationer Lång historia kort har jag och min man varit gifta och tillsammans en lång tid. Två barn och hus senare är det som ett hål i mig som...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
21 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur får man en liten kull
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

Omröstningar