Hur ska man vika handdukar!

hur ska man vika

  • 1

    Röster: 11 12,4%
  • 2

    Röster: 67 75,3%
  • 3

    Röster: 11 12,4%

  • Antal omröstningsdeltagare
    89
  • Omröstning stängd .

Tranan

Trådstartare
1623336097027.png
 
Det beror helt på storlek och tillfälle.
2 för badlakan. 1 för just handdukar till tvättställ. 3 möjligtvis på resa.
 
1, för jag fattar inte hur det är tänkt att man ska göra för att få det som nr 2 och att rulla ihop dem gillar jag inte.
 
Föredrar 2, men av nån anledning blir de stora badlakanen ihoprullade innan de hamnar i linneskåpet. Tror det är nån slags kompromiss då sambon föredrar 3 och jag 2.
 
Jag "viker" badlakan som nr 3 men bara för att det passar bäst i den hylla vi har i badrummet.

Egentligen ska dom vikas i tredjedelar, sen tredjedelar igen, och ibland på mitten därefter om den fortfarande är stor. (Tycker inte riktigt nr2 ser rätt ut pga man ser kanterna, men den är närmast.)
Handdukar viker jag också så.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 297
Senast: Hedinn
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
850
Senast: Sedna
·
Fritid Fick ett gäng broderade handdukar av min styvfarmor. Samtliga oanvända. De flesta från 50-talet men några från 20-talet med. Vad kan...
Svar
15
· Visningar
1 171
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 428
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp