Hur skulle ni gjort?

miamiSwing

Trådstartare
Jag är intresserad av en kille som ja lärde känna sommaren 2012, Nu har vi träffats lite granna och jag gillar han och han har allt jag vill ha hos en kille, Han är värkligen min dröm man!
Men nu kommer det konstiga, Ibland är han jätte trevlig och mysig och andra gången lite off o inte alls speciellt mysig!
Jag har sagt vad jag känner till honon men till svar fick jag att han vet inte riktigt vad han vill just nu och vill absolut inte såra mig men skickar ändå lite sms ibland då o då.
Skulle ni avvakta och ligga lite lågt och hoppas han kommer på vad han vill eller skulle ni gett upp och försökt gå vidare?
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

Om din drömpartner är en som är omysig emellanåt och inte vet vad den vill så har du ju hittat rätt nu och då är det väl dumt att ge upp? :)
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

Låter inte så lovande :( Är han inte pepp nu så lär han nog inte bli det i framtiden heller :/
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

ja då är lite till dag till dag de. men jag hörde inte av mig igår, fast då skicka han istället.. De är väl de enda som jag inte vill ha hos honom att han är mysig ena gången o andra gången inte :( Så oftast hör inte jag av mig så bruka han höra av sig!
Men jag skulle utan tvekan vänta på han om man ändå viste nåntingvad som försigår i huvudet!
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

Jag säger som föregående...

Fråga honom rakt av.

Men var bered på svaret, ibland vill man inte höra svaret och då ska man heller inte ställa frågan.

Men är man bered på att höra svaret så är det bättre att ställa frågan rakt ut - då får du ju vetskap sedan.
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

ja då är lite till dag till dag de. men jag hörde inte av mig igår, fast då skicka han istället.. De är väl de enda som jag inte vill ha hos honom att han är mysig ena gången o andra gången inte :( Så oftast hör inte jag av mig så bruka han höra av sig!
Men jag skulle utan tvekan vänta på han om man ändå viste nåntingvad som försigår i huvudet!

Utan att veta ett smack egentligen så låter det lite som en velig typ som inte vill lova något men samtidigt hålla dig lite kvar på kroken så att han kan träffa dig om han vill.
Antingen är han intresserad men osäker.
Eller så är han inte så intresserad men tycker det är kul/smickrande att träffa dig ibland.

Enda sättet ett få veta är att prata med honom.
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

Jag hade gett upp. Om jag ska dejta nån måste den visa att den är intresserad av mig.
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

Mäh. Skulle inte slösa min tid på honom. Om du vill vara i ett förhållande men han inte är redo för det så kommer det inte funka.
 
Sv: Hur skulle ni gjort?

Han gillar dig, och kan mycket väl tänka isg att umgås ibland och ligga lite då och då..... och på det viset tycker han att det är jättebekvämt att ha det, medan han väntar på att träffa nån som han blir kär i och vill starta ett seriöst förhållande med.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 082
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 514
L
  • Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet. Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp