Hur skulle ni reagera om någon tar er kille på snoppen?

sandig

Trådstartare
Vad skulle ni göra om en kompis till er kille gick fram och tog er kille 2 gånger på snoppen under en festkväll för att "känna om den var stor"? (killen var inte speciellt full och pratade bara sex hela kvällen och jag tyckte han var vidrig)
Hur skulle er kille reagera tror ni?

Min förra tråd togs bort och jag har funderat mycket på detta... Jag blir skitförbannad men min kille verkar inte bry sig, han såg mest ut att tycka det var lite pinsamt när det hände och tycker jag ska "sluta tjata" när jag tar upp det efteråt...

Min förra tråd togs bort och jag kan inte sluta tänka på detta och bli arg. Är det jag som överreagerar?
 
Han hade nog ö h t haft hälsan att göra om tilltaget gång 2, är jag rädd. På gott och ont. Känner jag min man rätt hade han tagit itu med situationen redan innan intentionen övergick i handling.

Själv hade jag nog mest blivit förvånad över vilka idioter som ändå går lösa och fria i samhället och förmodligen reflekterat över att dagens medicinering kräver viss övervakning för att få rätt doser och preparat.
 
Senast ändrad:
Om det inte sker frivilligt - är det ju ett brott. Jag skulle bli skitförbannad gång 1, förklara för idioten vad idioten håller på med och lämna stället om denne inte lämnar. (icke-våldsam som jag är). Om jag däremot på något vis såg det komma skulle jag fysiskt hindra det och bli skitförbannad på förhand. Skulle det bli en gång 2 efter det, skulle jag lämna in en brottsanmälan.

Vill bara förtydliga att jag är man och ser mig alltså som den direkt utsatte för övergreppet.
 
Senast ändrad:
Jag kan nog tycka att det är partnern som blir utsatt för tafsandet som får sätta upp gränsen för såna fyllegrejer. Jag är ingen mamma till min partner och tänker inte uppfostra vare sig honom eller hans vänner.

Definitivt inget jag skulle gå och grubbla på och dra upp i parti och minut med min partner
 
Beror ju på vad det är för vänskap, i min vänkrets är det inte helt ovanligt att liknande saker händer (eller att någon tar någon på bröster och sådär) så i det gänger är det liksom okej - men det betyder ju inte att kreti och pleti får sas.
 
Vad skulle ni göra om en kompis till er kille gick fram och tog er kille 2 gånger på snoppen under en festkväll för att "känna om den var stor"? (killen var inte speciellt full och pratade bara sex hela kvällen och jag tyckte han var vidrig)
Hur skulle er kille reagera tror ni?

Min förra tråd togs bort och jag har funderat mycket på detta... Jag blir skitförbannad men min kille verkar inte bry sig, han såg mest ut att tycka det var lite pinsamt när det hände och tycker jag ska "sluta tjata" när jag tar upp det efteråt...

Min förra tråd togs bort och jag kan inte sluta tänka på detta och bli arg. Är det jag som överreagerar?
Kommer du att hålla dig kvar i tråden då? Du startar många trådar med rookiefunderingar i relationsbranschen men du kommer sällan tillbaka och visar att du ens läst svaren.
 
Jag hade undrat vad det var för idiot. Det hade inte varit någon person jag ville umgås med. Men jag hade inte tagit illa vid mig personligen eller reagerat annorlunda mot om killen gjort det mot min bror eller en vän.

Min man hade däremot säkerligen tyckt att det var både ett och fyra steg över gränsen och reagerat därefter. Inte våldsamt men sagt ifrån ordentligt.

Sen har jag väl iofs svårt att se att min man öht skulle vilja umgås med folk som beter sig så där.
 
Det där beror ju helt på deras relation. Jag hade inte lagt mig i, är ju inte jag som blir tafsad på.

Jag har varit på fester där killar hånglar med varandra, tjejer tafsar på varandras bröst, tjejer hånglar. Då var jag visserligen yngre, men vet ju inte hur gammal du är. Det var också en del fylla inblandat. Men jag tänker väl att om de nu har den jargongen i sitt gäng så skiter väl jag i det så länge inte jag blir tafsad på. Har min pojkvän inget att invända så är väl det hans problem. Jag kan tycka det är omoget ja, men det är ju mycket som händer på fyllan som är omoget.
 
Vad skulle ni göra om en kompis till er kille gick fram och tog er kille 2 gånger på snoppen under en festkväll för att "känna om den var stor"? (killen var inte speciellt full och pratade bara sex hela kvällen och jag tyckte han var vidrig)
Hur skulle er kille reagera tror ni?

Min förra tråd togs bort och jag har funderat mycket på detta... Jag blir skitförbannad men min kille verkar inte bry sig, han såg mest ut att tycka det var lite pinsamt när det hände och tycker jag ska "sluta tjata" när jag tar upp det efteråt...

Min förra tråd togs bort och jag kan inte sluta tänka på detta och bli arg. Är det jag som överreagerar?
Det beror på om sambon ville bli tagen på sitt kön eller ej.

J
 
Jag hade nog inte gjort någonting, förutom att jag eventuellt hade försökt ta min sambo därifrån för att hindra en väldigt, väldigt dålig stämning. Han brusar upp bara han tänker på folk som sabbar hans intimzon och hade någon gjort så mot honom hade han blivit helt komplett jävla vansinnig, skulle jag tippa på.

Hade han däremot velat det hade ju saken blivit helt annorlunda.
 
Inte min sak att sköta. Misstänker att maken inte skulle tillåta att det händer fler än en gång. Han skulle nog riva ifrån ordentligt redan vid första tillfället.
 
Vad skulle ni göra om en kompis till er kille gick fram och tog er kille 2 gånger på snoppen under en festkväll för att "känna om den var stor"? (killen var inte speciellt full och pratade bara sex hela kvällen och jag tyckte han var vidrig)
Hur skulle er kille reagera tror ni?

Min förra tråd togs bort och jag har funderat mycket på detta... Jag blir skitförbannad men min kille verkar inte bry sig, han såg mest ut att tycka det var lite pinsamt när det hände och tycker jag ska "sluta tjata" när jag tar upp det efteråt...

Min förra tråd togs bort och jag kan inte sluta tänka på detta och bli arg. Är det jag som överreagerar?
Läste du svaren du fick i din förra tråd ens?

Problemet där verkade ju inte vara i första hand att kompisen tog din pojkvän på kuken, utan att han i allmänhet var ett sexistiskt as.
 
Inte min sak att sköta. Misstänker att maken inte skulle tillåta att det händer fler än en gång. Han skulle nog riva ifrån ordentligt redan vid första tillfället.
Intressant!
Om det hade varit en tjej som blev tagen på så hade det nog låtit annorlunda, men nu var det en man och då är det plötsligt "inte min sak att sköta". Var är skillnaden?

Om någon tar mig på fittan hoppas jag att någon (mer än jag) faktiskt reagerar på det och inte bara står och glor på. Man behöver inte ge folk på käften först och fråga sedan om jag ville, men om man känner mig vet man att jag inte uppskattar att nån tar på min fitta utan tydligt tillstånd och därmed också är beredd att stå bakom mig när jag fräser ifrån eller om jag inte vågar fräsa ifrån på det vis jag borde, av någon anledning. Jag skulle reagera på samma sätt om det var någon annan som blev tagen på.
 
Varför togs förra tråden bort?
För att en person kritiserade en annan och då vaknade andra som verkade se chansen att hacka på samma person. Framför allt en tror jag inte hade diskuterat i tråden alls innan hon dök upp och gav sig på den kritiserade personen. Så såg det i alla fall ut sent igår kväll när jag läste den då låsta tråden.
 
Intressant!
Om det hade varit en tjej som blev tagen på så hade det nog låtit annorlunda, men nu var det en man och då är det plötsligt "inte min sak att sköta". Var är skillnaden?

Om någon tar mig på fittan hoppas jag att någon (mer än jag) faktiskt reagerar på det och inte bara står och glor på. Man behöver inte ge folk på käften först och fråga sedan om jag ville, men om man känner mig vet man att jag inte uppskattar att nån tar på min fitta utan tydligt tillstånd och därmed också är beredd att stå bakom mig när jag fräser ifrån eller om jag inte vågar fräsa ifrån på det vis jag borde, av någon anledning. Jag skulle reagera på samma sätt om det var någon annan som blev tagen på.

Nja, det är väl mer intressant att frågeställningen berör partnern istället för en själv. "Vad skulle ni göra om NI blir tagna på könet?" låter som en ledigare fråga.
 
Jag tar för givet att min partner anser att jag är vuxen nog att kunna säga ifrån om en kvinnlig kompis till mig i fyllan kommer och tar mig på fittan och därmed låter mig sköta saken om jag inte säger annat, dvs ber honom att säga ifrån. Precis som jag anser honom vara vuxen nog att säga till en kompis till honom av manligt kön att ge fan i att tafsa om han inte uttryckligen ber mig säga till.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 113
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
73 986
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp