Hur snabbt efter??

L

LakritsZ

Hur snabbt efter sex kan man få känningar av att man e gravid...alltså många säger att dem blir oftare kissnödiga, typ menssmärt liknande känningar i magen....

Hur snabbt efter kommer det???:confused:
 
Sv: Hur snabbt efter??

Båda gångerna har jag känt av efter ungefär två veckor, alltså då man borde fått mens. Jag har väl inte direkt kopplat det till graviditet då det känts lite som mensverk och pms.
 
Sv: Hur snabbt efter??

Jag kände det ganska omgående. Första gången hade jag bortförklaringar till alla känningar så jag tänkte inte på det ordentligt förrän efter någon månad efter att mensen skulle kommit, andra gången visste jag ju direkt. Det kom i samma stund som jag skulle haft mens, lite molande mild mensvärk och givetvis då också illamående.
 
Sv: Hur snabbt efter??

Jag kände redan efter typ en vecka, mina bröstvårtor stod rakt ut och sedan började det morra i livmodern. Men så kände jag inte förra gången, då kände jag inget alls.
 
Sv: Hur snabbt efter??

Jag kände ingenting, bara uppe i huvudet att nu tog det sig. magen var lite svullen, efter ett tag kom växtvärken i brösten ;)

Behov att gå och kissa en massa hade jag aldrig, kanske var upp 5 nätter under hela graviditeten.
 
Sv: Hur snabbt efter??

min bästa vännina inbillar sig att hon känner nåt redag...det var ca 5 dagar sedan dem hade sex....o hon e stensäker på att det tagit sig nu.....men kan man verkligen märka det så tidigt.....???

Hon har lite molande mensvärk, samt kissar mkt o ofta, innan har hon kunnat hålla sig en hel dag.. men nu kissar hon typ 1 ggn varannan timme........kan det var aren inbillning eller e det så att hon e gravid....?? Beräknad mens ca 18-21 maj.....
 
Sv: Hur snabbt efter??

Jag har känt efter ca 1 vecka då ägget fäst.

Första graviditeten fick jag en nid blödning då ägget fäste, men inga symtom i övrigt.
Nu andra graviditeten började jag att må illa, dålig i magen osv då ägget fäste.
 
Sv: Hur snabbt efter??

Jag var skengravid 7 gånger, hade ALLA symptom.
När det väl tog sig så kände jag...ingenting! Jag var inte kissnödig, mådde inte illa, hade inte ont någonstans.
 
Sv: Hur snabbt efter??

Åhh, jag e så spänd på hur det ska visa sig när hon gör grav testa.. men det är ca 1½ vecka kvar till hon ska ha beräknad mens......
 
Sv: Hur snabbt efter??

Min bästa kompis kände på sig tidigt, testade 2 st negativa och 1 vecka senare positivt, hennes dotter är 2½ vecka yngre än min son :bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
631
Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 729
Senast: Fruentimber
·
Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 630
Senast: Stereo
·
Tjatter Vad tycker ni om att uppläsarna har/skulle ha dialekt? Mycket dialekt eller bara lite? Eller helst ingenting alls? Går det att få bort...
Svar
9
· Visningar
441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp