Bukefalos 28 år!

Hur svårt ska det vara?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag inser att jag drar mig för att åka iväg och tälta, både vad gäller den här helgen och framöver under sommaren. Det är ju det här med att det är så svårt att hitta en bra och säker tältplats ute i det fria. Att åka in på en camping kan funka, men det är ju helt hysteriskt dyrt! Förra sommaren hittade jag en camping där en tältplats kostade 50 kr vilket är helt okej, men det är sällsynt med ett sådant pris. Jag behöver ju inte mer än några kvadratmeter att ställa tältet på under natten. Inget annat. Inga faciliteter, inga aktiviteter eller annat extra. Jag har t.o.m. toa med mig så ingen behöver ens låna ut en buske eller liknande till mig. Jag inte beredd att pröjsa 200 kronor för hyra av några kvadratmeter under några timmar. Sen är det så att vissa campingar för ett sjujäkla hallå med musikunderhållning till sent på natten så man inte får sova :rage: och vissa campingar är man inte ens välkommen till om man inte är medlem i en viss förening.

Det känns lite komplicerat det här.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 651
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 992
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp