Bukefalos 28 år!

Hur ta bort annons?

alice

Trådstartare
Jag har en annons liggande som jag vill ta bort. Jag har fått napp så annonsen är inte aktuell längre. Har försökt att leta igenom min kontrollpanel och på annonssidorna efter en "delete"-funktion, men hittar inte. Finns inte funktionen eller är jag blind? ;)

//Alice
 
Sv: Hur ta bort annons?

De instruktioner som står på annonssidorna är:

För att radera eller ändra din annons, logga in, gå in i själva annonsen, klicka på Ändra / Radera långt ner till höger.
 
Sv: Hur ta bort annons?

De instruktioner som står på annonssidorna är:

För att radera eller ändra din annons, logga in, gå in i själva annonsen, klicka på Ändra / Radera långt ner till höger.

Såg det nu! :o :o Det är alltså jag som är blind alternativt inte läskunnig....! :D

//Alice
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 991
Senast: SiZo
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 358
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
11
· Visningar
1 651
Senast: astronaut
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 926
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp