Hur tagga en plats på FB?

Lona

Trådstartare
Gällande Facebook:
Hur gör man om man vill "skapa en egen plats" som man sedan kan checka in på eller "tagga"?
Ungefär som "Lonas place" eller nåt.
Hoppas att ni fattar hur jag menar, det här med IT-begrepp är jag inte så bra på...
 
På mobiler och andra enheter med GPS har du ett alternativ som heter "checka in" när du ska skriva ett inlägg. Klicka på den så får du upp en lista på platser. Om platsen inte redan finns kan du skriva den i sökrutan och sedan skapa en plats.
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 463
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 943
Senast: MCP
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Morr. Mina fingrar och min hjärna slant och la till fel plats i mitt inlägg - så det ser jättekonstigt ut. försöker få bort den taggade...
Svar
4
· Visningar
501
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp