Hur tar man bort sitt användarkonto?

Solvarma jordgubbar

Trådstartare
Den senaste tiden har jag upplevt att jag lämnar ut mig alldeles åt helvete för mycket här på forumet.

Jag skriver om att jag bor i ett hus i skogen, helt isolerad från omvärlden pga Corona.
Jag skriver om att min mamma dör, och sitter ensam och ruttnar bort på sin toastol, i två veckor.
Jag skriver om 50 mils pendlande ner till Stockholm, för att ta hand om mammas dödsbo, eftersom jag är enda barnet.
Och i min senaste tråd skriver jag att jag är utbildad Undersköterska, är utmattad, och vill byta jobb, helst då till Psykolog. Det är mina drömmar. Jag skriver om mina drömmar. Inte att det är hugget i sten att "nu ska jag bli psykolog".
Pinsamt.

Det blir för mycket personlig info om mig, som jag egentligen borde behållt för mig själv, känns det som. Det får räcka nu.


Nu vill jag ta bort/radera mitt användarkonto, och hittar inte var man tar bort sig? Jag har gått till "Ditt användarkonto", "inställningar" och "Användarprofil", det står inte någonstans var man tar bort/raderar sitt användarkonto?
Det är så typiskt. När jag äntligen beslutat att radera min profil, ja då hittar jag inte "knappen" att klicka på, utan blir tvungen att skriva ytterligare ett självutlämnande inlägg för att fråga hur man tar bort sig.......:cautious:

Någon Moderator som kan hjälpa mig?
 
Lösning
Vill man ha sitt användarkonto borttaget startar man en Konversation med mig om detta.
Inga inlägg tas bort i samband med borttagning av användarkonton.
Vill man inte att användarnamnet skall synas på gamla inlägg ser man till att be mig byta användarnamn innan borttagningen.

Ett annat alternativ är att byta användarnamn, då hör man av sig på samma sätt med vad man vill heta istället. Kolla gärna att användarnamnet är ledigt.