Bukefalos 28 år!

hur tidigt????

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

kan man känna att man är gravid,typ ont i magen,illa mående eller ja hur tidigt kan man känna det??
 
Sv: hur tidigt????

Det är nog väldigt olika, min förra graviditet hade jag jätteont i brösten och så redan i vecka sex, och det är tidigt haha,
 
Sv: hur tidigt????

Jag hade massor av symtom innan jag testade, och när jag testade var det väl i vecka 6 eller något sådant... Jag trodde inte ens att jag var gravid och trodde att symtomen ( ömmande och växande bröst, bråkig mage, yrsel, metallsmak i munnen och mådde allmänt dåligt.) berodde på att det var varm sensommar och att jag jobbat för mycket. :D

Endel säger sig som sagt känna det från befruktningsögonblicket.
 
Sv: hur tidigt????

okej,när kan man tidigast göra graviditets test på ungdomsmottsgningen,för att det ska ge ett ganska säkert resultat??
 
Sv: hur tidigt????

Heira skrev:
Endel säger sig som sagt känna det från befruktningsögonblicket.

Jag har gjort det. Båda gångerna. Ca 1,5 dygn efter samlag. Mysko, men jag bara VISSTE plötsligt att det var något på G.

Jag litade visserligen inte på min intuition, men testen viasde på samma sak. Och då har jag ändå inte blivid gravid på första föröket någon av gångerna. Senast tog det 5 månader. Jag fick ingen sådan "känning" när det inte hade tagit sig.

Men mysko är det, har ingen vetenskaplig förklaring. Är annars inte synsk på något sätt.
 
Sv: hur tidigt????

Samma här.... Skumt fenomen, men direkt tänkte jag NU "tog" det!
Och mycket riktigt, har väntat ut mensen före test men jag visste ju vad svaret skulle bli.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 247
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 620
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 836
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp