Hur tjock?

T

Tippan

Min yngre tik tycker jag inte är speciellt smal över revbenen. Man känner revbenen plus att det är lite fett över de. Men magen är så smal och uppdragen. Det blir så stor skillnad mot nedersta delen av bröstkorgen och själva magen. Jag förstår själv att hon inte behöver mer mat, men ändå... Jag tycker att hon alltid ser så hungrig ut när magen är så uppdragen :(
 
En Labrador Retriever :crazy: Nej jag har besannat mig och har inte ökat på fodret. Jag skall vara glad över att hon inte har bukfett!
 
Lite som mina vovvars vackra underlinjer då kanske? Är du säker på att hon är renrasig? Jag tycker det låter fint med en smäcker labbe med välvd underlinje jag. :)
 
Nja så smäcker är hon väl inte i övrigt... Hon har rätt så grov benstomme och sen en jättetjock svans (ja fast det är ju bara päls då!) Så det ser lite onaturligt ut med den uppdragna buken... Men men, jag skall inte titta på det och gå efter revbenen. Tjock lär hon hinna bli med åren ändå :( Hur mycket man än bantar de så är det ju jättesvårt att få de fina *grr*
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 075
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 831
Senast: Rugge
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 248
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp