Hur tvätta vinterstövlar?

aemaria

Trådstartare
Sonen hade nyss en kissolycka som gick ända ner i vinterstövlarna 🙈 fodrade Polyverstövlar. Hur tvättar man bäst ur dessa?! Känns som omöjligt uppdrag...
Tacksam för tips!😄
 
Sonen hade nyss en kissolycka som gick ända ner i vinterstövlarna 🙈 fodrade Polyverstövlar. Hur tvättar man bäst ur dessa?! Känns som omöjligt uppdrag...
Tacksam för tips!😄
Hos mig hade stövlar (oavsett vilken sort) efter kissolycka (eller plums i vattendrag) blivit urspolade med vatten, möjligen med en droppe tvättmedel och sen sköljning. Och sen först placerade uppochner för att låta så mycket vatten som möjligt rinna ur dem. Och sen placering i skotork.
 
Hos mig hade stövlar (oavsett vilken sort) efter kissolycka (eller plums i vattendrag) blivit urspolade med vatten, möjligen med en droppe tvättmedel och sen sköljning. Och sen först placerade uppochner för att låta så mycket vatten som möjligt rinna ur dem. Och sen placering i skotork.
Jag gör liknande+sprayar med ättikslösning.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
729
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Fiorano
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 182
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp