Hur var det man gjorde nu då...?

C

Cronis

Jag har kunnat plocka ut bilder ur en film, förut. Men det funkar inte längre. Vet att det va nånting man skulle installera eller bocka för i nått program, men som sagt, jag minns inte.

Jag kör den enkla vägen, spelar upp filmen, och printscreenar, kopierar in i paint.
Det funkar inte längre, eller ja, bilden kommer dit, men kan inte spara då "bilden" blir svart när den sparas som .jpg.

Har funkat förut, men nu funkar det inte alls.
Jag är dessutom kass påatt förklara. :p :angel:
 
Sv: Hur var det man gjorde nu då...?

men man kan ju knäppa i movie maker :idea:
 
Sv: Hur var det man gjorde nu då...?

Stäng av användingen av overlay i programmet.
I WMP är det Verktyg / Alternativ / Prestanda / Avancerat, kryssa ur "Använd Överlägg"
 
Sv: Hur var det man gjorde nu då...?

Så var det ja :idea:
Tack så mycket :bow:
 
Sv: Hur var det man gjorde nu då...?

Men det funkar inte, finns inget sånt alternativ... (att kryssa ur).
 
Sv: Hur var det man gjorde nu då...?

Nu hittade jag. :D
Jag är så trög :D :o

Ja lite deja vu där ja
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 690
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
643
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag kom till veckans första hopplektion och såg att jag stod uppskriven på Juvelen så blev jag väl kanske inte helt eld och lågor i...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: cassiopeja
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp