hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Cocos

Trådstartare
Hej!
jag har varit medlem i sbk, nacka bk och stockholm södra bk ganska länge.
Nu behöver jag mitt medlemsnummer och kan för allt i världen inte komma på hur jag ska kunna hitta det!!!
Skickar dom det via mejl eller post när man betalar medlemsavgift?
har spanat runt i en timme nu och känner mig väldigt osmart som inte kommer på hur jag ska göra..
(deras telefontid är över för dagen så det verkar inte vara ett alternativ)

tack på förhand :bump:
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Det står väl på baksidan av tidningen Brukshunden om jag inte missminner mig :)? Annars så är de ofta väldigt snabba och bra på att svara på mail
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

kollade tidningsbaksidan men det stod bara mitt namn där :(
ska skicka ett mejl :)
tack för svaret!!!

ps kul att läsa om dig o fina Lyxa i senaste (?) nummret :D
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Hahaha :D! Nu fick jag allt tänka till lite, men det är inte mig och min Lyxa som det stod om, du måste tänka på Carin Bengtson och hennes BC Vallhunden Lyxa (som kom 2:a på SM i lydnad) :laugh:?
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

ahaaaa... fan då, jag som va så säker på att det va ni! de skrev inte att det va en bc så jag bara antog det va du och din stjärna nu känner jag mig ännu dummare :o
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Hihihi, inget att känna sig dum för :D! Jag tar det som en komplimang, inte illa att bli misstagen för en SM 2: a ;)!
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Det e sant! ni är verkligen superduktiga!
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Hej!
jag har varit medlem i sbk, nacka bk och stockholm södra bk ganska länge.
Nu behöver jag mitt medlemsnummer och kan för allt i världen inte komma på hur jag ska kunna hitta det!!!
Skickar dom det via mejl eller post när man betalar medlemsavgift?
har spanat runt i en timme nu och känner mig väldigt osmart som inte kommer på hur jag ska göra..
(deras telefontid är över för dagen så det verkar inte vara ett alternativ)

tack på förhand :bump:

Jag fick varken medlemmsnr via mail eller post har jag för mig, medlemsbeviset skriver man iaf ut via SBK tävling och där står ju medlemsnr.
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

okej... men vart på sbk tävling skriver man ut det?? hittar inte :o
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Jag fick varken medlemmsnr via mail eller post har jag för mig, medlemsbeviset skriver man iaf ut via SBK tävling och där står ju medlemsnr.

Fast det är ju inte via sbktävling man skriver ut sitt medlemsbevis, utan via SBK´s hemsida när man loggar in via Mina Sidor (och inloggningen kräver ju att man kan sitt medlemsnummer, så det blir ju lite moment 22 där ;) ).

Och vad jag har hört (inte sett detta själv) så kan man numera bara lägga en beställning via Mina Sidor och så skickas ett medlemsbevis ut till ens mail som man får skriva ut därifrån (varför det blivit så vet jag dock inte).
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Men tack så jättemycket :love:!

okej... men vart på sbk tävling skriver man ut det?? hittar inte :o
.

Se mitt svar ovan :). Har du skapat ett konto på sbktävling? Då bör du ha skrivit in ditt medlemsnummer där och kan se det om du loggar in där :).
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Fast det är ju inte via sbktävling man skriver ut sitt medlemsbevis, utan via SBK´s hemsida när man loggar in via Mina Sidor (och inloggningen kräver ju att man kan sitt medlemsnummer, så det blir ju lite moment 22 där ;) ).

Och vad jag har hört (inte sett detta själv) så kan man numera bara lägga en beställning via Mina Sidor och så skickas ett medlemsbevis ut till ens mail som man får skriva ut därifrån (varför det blivit så vet jag dock inte).

Stämmer! Sorry :o :angel:
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

okej.. men man behöver inte skriva in medlemsnummer för att regga på sbk tävling. man behöver dock medlemsnummer eller licensnummer för att skriva in hunden och tävlinslicensnummret har jag men inget medlemsnummer.
man behöver däremot medlemsnummret för att regga på sbk och det är problemet :(
Det är verkligen moment 22, har iaf mejlat och hoppas få svar snart :D
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Din klubb har väl ditt medlemsnr. När jag ville veta min sambos så räckte det med ett mail till vår BHK
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Ring kassören i din klubb, dom brukar (/ska ha) utdrag ur medlemsregistret, alternativt kan gå in och kolla om dom har det databaserat!
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

okej ska ringa eller mejla dom.. tack för svar!
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Fast jag har blivit tillsagd att ta med medlemsbevis till nästa träning just eftersom klubben inte kan kolla att jag är medlem på annat sätt:confused:
Märkligt iof...
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Det är så jag fattat det också.. På min ena klubb har jag en "egen sida" på deras hemsida men det är inte kopplat till mitt medlemmsnummer..

Moment 22 på hög nivå :eek:
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Men du kolla en gång till på din tidning (brukshunden)! I ovankant på baksidan sår i mitten ungefär ditt namn och adress, men sedan ute till höger står ett sexsiffrigt nummer (och under det strå iaf på min tidning ett postnummer och ordet lokal)

Det är det där sexsiffriga numret som är ditt medlemsnummer. :)
 
Sv: hur vet jag mitt medlemsnummer i SBK?

Skitsnack från klubben ;) Det är bara jobbigt för dom att begära ut medlemsregister per post från SBK.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 151
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 233
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 171
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp