Hur vet jag om någon svarat?

M

mooi

Ja, det kanske är en jättedum fråga men jag har inte riktigt fått kläm på det än :o:p
HUR vet jag om någon har svarat på ett inlägg jag skrivit någonstans? När jag är i en tråd jag skrivit i innan så vet jag att man ser på namnet till höger om någon svarat just mig, men jag menar -ska man behöva leta igenom alla trådar efter just de som jag själv har skrivit i och sen genom alla sidor för att se om nån svarat?
I de flesta andra forum blinkar det ju nån ikon eller står något nånstans om någon svarat, men jag har helt missat detta här.

Hjälp? :)
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Du kan ju alltid prenumerera :idea: på tråden genom att klicka på:

Trådverktyg - Prenumerera på den här tråden

Då finns tråden på din kontrollpanel under prenumerationer, blir lättare att hitta då.:D
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Tack :)
men jag tycker ändå att det är lite underligt att det inte verkar finnas något som enklare indikerar om man fått svar :p
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Själv är jag ju ganska ny här på buke...
Det kanske finns nåt annat sätt som inte jag vet om?
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Gå in på din sida, klicka på "statistik" och sedan "Hitta alla inlägg av mooi" så får du fram en lista med dina inlägg i kronologisk ordning. Där ser du om någon har skrivit efter dig i tråden, men dock inte huruvida någon har svarat på ditt inlägg specifikt. (Om det finns en sådan funktion så vill jag gärna veta om det!)
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Under Kontrollpanel finns alla trådar du skrivit i om det finns svar till dig eller någon skrivit efter dig.
Använder du "nedåtpilen" som finns framför trådrubriken, kommer du till det senaste nya inlägget efter du besökte tråden senast :)
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

men dock inte huruvida någon har svarat på ditt inlägg specifikt. (Om det finns en sådan funktion så vill jag gärna veta om det!)

Jag skulle vilja ha ett sådant alternativ! Vissa trådar skrivs det mycket i, och vardagligen har jag inte tid att sitta och läsa igenom varenda tråd ifall någon svarat till just mig.

Kan inte någon snäll admin ordna så att man får mail bara när någon trycker på ens egen knapp? Tror många hade uppskattat det :bump:
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Precis!
Det var en sån funktion jag var ute efter.. Brukar ju vara så i de flesta forum att man får ett meddelande att nu har någon svarat på ditt inlägg. Så man slipper gissa och leta igenom alla trådar ifall någon har svarat
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Jag gör så att alla trådar som jag startar o alla som jag skriver i lägger jag som prenumeratinon, alltså bläddra neråt, förbi första "skicka svar", välj sen under medelande typ. Själv vill jag inte ha ngt på mail utan det räcker med att jag går in under kontroll panelen varje gång jag kopplar upp mig för att se om någon skrivit efter mig, tycker det funkar super.
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Precis!
Det var en sån funktion jag var ute efter.. Brukar ju vara så i de flesta forum att man får ett meddelande att nu har någon svarat på ditt inlägg. Så man slipper gissa och leta igenom alla trådar ifall någon har svarat

Exakt! Vore underbart om en sådan funktion fanns!
 
Sv: Hur vet jag om någon svarat?

Precis!
Det var en sån funktion jag var ute efter.. Brukar ju vara så i de flesta forum att man får ett meddelande att nu har någon svarat på ditt inlägg. Så man slipper gissa och leta igenom alla trådar ifall någon har svarat

en sån funktion skulle jag också vilja ha :) hade varit väldigt smidigt i trådar med mycket aktivitet och många olika diskussioner/spår samtidigt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 349
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
839
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 401
Senast: IngelaH
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 984
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp