Hur vet man om katten vill ha en vän?

Många har ju svarat ang bete sig harmoniskt, äta, dricka, vila, vara social, inte rastlöst ströva runt och leta osv.

Det är tecknen som går att svara på .

Resten är din känsla helt enkelt som ingen kan svara på utöver att som de gjort, delge erf ang nya katter som introduceras hos äldre katter osv.

Lycka till oavsett 😄

Ja men det är ju små förändringar i allt det som jag tolkar i. Att katten inte lider kan jag säga men kan hon bli nöjdare vill jag så väldigt gärna det.

Tack.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 609
Senast: cirkus
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 960
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 175
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp