O

_otursbarn_

kan ja få min foderhäst å tycka d ä kul å hoppa inne?
han hoppar jättebra ute..men inne tappar han lixom sugen :(
 
30 som läst..men ingen som har nåt fiffit tips..han tycker d ä kul å hoppa ute..men asså han är uttråkad i ridhuset...men jag vet inte ja..får se hure blir :rofl:
 
jadu. försök få lite naturinspirerade hinder kanske... tyvärr är jag i brist på andra idéer. är fullkomligt bekymrad själv också... ;)
 
tja... du kan ju alltid testa med hinder av naturliga slag el. typ å göra nåt din häst e bra på å sen ge den mycket beröm... Tycker den de e kul å bli riden i ridhuset annars då??? När du rider dressyr?? kram å lycka till :)
 
heh ok...annars i dressyr typcker han d ä kuligt som tusan..:) men ja får testa mj (oss) fram lite :smirk:
 
Sv: Re: hur..

30 som läst..men ingen som har nåt fiffit tips..han tycker d ä kul å hoppa ute..men asså han är uttråkad i ridhuset...men jag vet inte ja..får se hure blir :rofl:

försök att fixa typ en gymkhana ta inte hinder efter hinder utan LEK hästen över hindret rid lite slalom och liknande min häst hade samma problem men det funkade på han det är värt att testa det kanske inte funkar på din häst men på min funkar det:p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har precis fått diagnosen mikroskopisk colit och ska börja medicinera med kortison. Jag är både taggad och orolig, så skönt att få...
Svar
13
· Visningar
710
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
437
Senast: Mia_R
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 813
Senast: nullo-modo
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
11 849
Senast: Bon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp