Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

T

tezzan

..räknar man ut hästens underhållsbehov? :confused:

Sitter här och kämpar med att försöka räkna foderstat, men jag har redan fastnat! :o

T

tezzan

jag har gjort det..är nog bara jag som är lite trög. fattar inte riktigt ändå... :crazy:

P

Plingplong

Om du går in på http://freefarm.se/djur klicka fram dig till foderstatsprogrammet så ser du behovet på vänster sidan. Jag har räknat själv och med freefarm och det verkar vara lite i underkant på freefarm!

Jag rekommenderar OptiGnägg som finns på freefarms sida också, det räknar mer korrekt än vad det andra programmet gör!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6450 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Foder&Strö Halloj! Jag håller på att räkna ut en foderstat till min häst. Enligt den behövs protein samt energibalansen korrigeras då det är...
Svar
8
· Visningar
410
Foder&Strö Sitter och räknar ut foderstater såhär på kvällen, helt nytt för mig! Om man sett till att hästen fått sitt Energibehov och proteinbehov...
Svar
2
· Visningar
217
Hästvård Känns som att jag har startat tusen trådar om den häst skadan sen i höstas, men nu kör vi igen. Kort bakgrund: Hästen har ett aktivt...
Svar
17
· Visningar
1 127
Hemmet Min mor är snart klar med sitt hus - efter 5 år och mycket om och men, och trots detta krångel så är jag sugen på att bygga en stuga på...
Svar
0
· Visningar
265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vill jag ha två hundar?
  • Senast tagna bilden XII

Hästrelaterat

Omröstningar