Bukefalos 28 år!

D

Daarling

Hur gör man så att bilderna blir större när man klickar på dem?

Tex om jag har en liten bild, och så när jag klickar på den så blir den större...?!

Vad är det för kod till det??

Ps. Hoppas att ni förstår vad jag menar. Pm:a mig annars.
 
Sv: Hur?

Beror ju lite på hur du vill ha det.
Men den enklaste lösningen:
Du har gjort en liten kopia av en bild. Länka den bilden så att du kommer till den stora bilden när du klickar på den lilla.
 
Sv: Hur?

jag fick en utmärkt förklaring av domino för ett tag sen.... ska se om jag återge den :p

eller skriver så som jag gör (har photobucket, där man kan kolla på bilderna i två strl):
1 högerklickar på den lilla bilden kopierar adressen från egenskaper
2 Klistrar in adressen här i inlägget
3 markerar adressen och trycker på
insertimage.gif

4 trycker på
createlink.gif

5 markerar adressen igen.. och skriver in adressen för den stora bilden i luckan för scriptpromt URL (alltså, tryck ok och sen i "andra rutan")

hoppas det blev begripligt ;)
 

Liknande trådar

Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Mia_R
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 533
Senast: Roheryn
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: MissFideli
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp