Bukefalos 25 år!

Hurra idag ska jag hämta mitt hösilage!

fejko

Trådstartare
Är det något man ska tänka på? Har stått på stort stall förut. Man ska väl inte flytta på balarna för mycket och göra hål på plasten.

Lovisaleonora

Moderator
Bästa tipset är att handla ensilagetejp INNAN balarna kommer hem. Var noga var du ställer balarna, de ska vara lätta att titta till (råttor, möss, katter och fåglar är riktiga marodörer!). Jämt underlag utan kanter i närheten är svårare att hitta än man först tror :D

Börjar det lukta hösilage innan ni öppnat någon bal betyder det att det är något hål - nån´stans!

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok I år tog jag upp ett väldigt stort och jobbigt projekt för mig. Det har varit förknippat med mycket ångest och rädsla för att...
2
Svar
23
· Visningar
1 524
Hemmet Att köpa tavlor som man gillar förstår jag ju också är en bra början. Jag har aldrig ägt en tavla utöver några inramade planscher så jag...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 333
Träning I juni 2020 var jag tvungen att byta tränare av logistiska skäl. Vilket jag meddelade min gamla tränare och hen förstod det. Spola fram...
Svar
8
· Visningar
1 193
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva lite om anorexi idag. Men först så vill jag säga tack till alla som har kommenterat saker och så och att jag vet att...
2
Svar
21
· Visningar
1 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp/Unghund - klarar 'otroligt' lite (eller?)
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

• Skoning
  • Medryttartråden

Omröstningar