Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, idag VÄCKTE min FK-kontakt mig och sa att nu är allt godkänt i stället för att ringa efter 16, då alla gått hem. Men för att hon ska kunna skicka ut pengarna till på tisdag, måste jag logga in och fylla in en begäran om utbetalning av förebyggande sjukpenning. Hvdvrk...

Jag får se om jag stannar hemma i kväll och gör som jag gjort senaste kvällarna, lägger mig 22.30.- 22.45. Och sover en eller ett par timmar i taget fram till 9.30 så man kan få sova sina sex - sex o en halv timmar sammanlagt med lite tur. Det här börjar bli frustrerande.

Kan man inte bara få vara nu, så man kan få resa sig o bli normal. Rehabteamet känner knappt igen mig sen tidigare år och försöker få mig att lägga mig för lunchvila på dagarna. Men då skulle jag ju sova ännu mindre om nätterna.
Undrar om det är nån mer som har en blankett jag ska fylla i. Bara för att...

När jag nu ser blanketten, blir det nog så att jag försöker få tag på kurator och ta en sväng ner till rehab och ber henne hjälpa mig fylla i... för det här är inte ok...
 

Blankett femtioelva i ordningen är nu ifylld och inskickad till FK, efter två samtal till med handläggaren efter hennes väckning i morse....

Sticker ut näsan o tar lite frisk luft, men sen blir det hemmakväll. För jag är INTE på humör.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
  • Artikel
Dagbok Jag har försökt förnya färdtjänsten sen i januari, då man blir frisk vart tredje år som funktionsnedsatt och måste förnya färdtjänst med...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är fyra läkarintyg på plats här o där.. * FK för förebyggande sjukpenning på HELTID, november och december, * Länstrafiken för...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: BornAgain
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok käkar fortfarande andtidepp och har väl haft hyfsade sovtider... eh, allt är relativt. Trött runt hav elva... går o lägger mig, sover...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp